• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • spanska flugan

alltså jag kommer köra pulver idag till lunch o middag!

• Zezan

Jag har hållt på en vecka nu och idag är det dax för vägning. Usch va nervöst!
    Men tycker ändå det har gått bra, märker på magen att lite är borta.

Jag har oxå "fuskat", i lördags. hade kalas för min sambo som har fyllt år. Hade massa släktingar på middag och kände inte för att sitta där med min "shake" då. Så jag åt lite kycklinfié och sallad, tog t o m en minibit tårta. Känner mig inte dum på något vis utan det var ett val jag gjorde och nu kör jag ren kur igen.
    Får se hur d går på vägningen..det är ju så sporrande om man gått ner.

Spanska Flugan: Lycka till!

• smilla76

Jag SKA oxå börja idag!!! Har skjutit fram det hela helgen nu, men idag måste jag! Ska kanske tillägga att jag gifter mig nästnästa helg.... Har inte tänkt att gå ner en massa kilo i vikt, bara slimma lite..

• Sillbritt1

Jag är på dag 12, har gått ner nästan 5 kg.
    Har bara fuskat 1 gång, med ett par glas rödvin. Var fortfarande i ketos, men tänker inte fuska mer. Det var alldeles för nervöst! Detta är ju bara för några få veckor eller månader av ens liv, tycker jag. Och att hamna ur ketos och nästan få börja om igen, känns inte kul.
    Det som är kull annars är ju vågen! Man blir otroligt inspirerad att fortsätta! Jag väger mig varje dag, för jag mår så bra av att se resultaten och får ytterligare en kick att fortsätta.

Lycka till, alla!

• Zezan

Hade gått ner 2,5 kg på 5 dagar. Kunde väl varit bättre men jag är nöjd. Det går neråt iallafall. Nu är det ny vecka och nu jäklar är jag på gång igen!

Hoppas det går bra för er andra!

• 20071117

Japp började idag då. Vägde in på 72,7 kg till mina 168 cm. Fettprocent 24.9

Har hållt mig till mina tre påsar idag och varit lite lagom hispig och irriterad men överlag har det fungerat bra.

Dessutom fick jag min brudklänning idag så hur kan man få mer motivation än så?

Beräknar att köra ren kur och landa på 66-67 kg för att ha marginal för att gå upp vätskan igen. Det är dit jag absolut SKA och om det blir mer så är det bara bonus.

Hänger här för att hålla min motivation uppe!

• 20071117

God Morgon!

Första dagen avklarad. Morgonvikt: 71.5 -1.2 kg första dygnet.
    Men jag känner hur huuuungrig jag är idag=)

• 20071117

Dag nr två är över - fast jag höll inte ut helt. Åt middag igår istället för den tredje påsen.

Viktminskning senaste dygnet: -1.1 kg.

Startvikt 72.7
    Nu: 70.4

• 20071117

Har ni gett upp? =) Känner mig ensam i tråden...Jaja fem dagar har gått och jag väger 70 kg prick nu -2,7 kg. Jag gick över till kombinerad kur och har ätit ett mål mat om dagen.

• bambibloggagratisse

Jag körde Cambridge i somras... håller vikten (går till och med ner lite fortfarande)! Lycka till alla!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7