• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Nattson

Här kommer en länk till vår hemsida: www.ohlsen.se/wedding Det finns lite bilder från diverse resor, annars är det mest info till bröllopet.

Ikväll ska jag printa vigselprogram... Vi får hålla tummarna att det funkar för jag måste instalera printen först osv..

• Noomi

Annisen
    Jag menar det!
    Men nu har de ändrat det till "few showers" så det börjar arta sig.

• puhs kusin

Hej alla!
    Har läst tråden lite emellanåt men inte skrivit något på evigheter. Och nu börjar det ju närma sig, hoppas det är ok att jag hoppar på tråden så här på sluttampen

Hur ligger ni till planeringsmässigt just nu? Jag tror att jag har allt under kontroll. Fick tag på prästen idag (äntligen) så vi ska träffa honom på söndag. På fredag ska vi träffa cateringfirman och gå igenom allt (vad mer än menyn, specialkost och tider vet jag inte, några tips?)

Namn: Lotta & Stefan
    Var: Varberg
    Färgtema: vitt/grönt/silver

• A n n i s e n  25/8-07

Snart fru Fahlström och puhs kusin
    Kul att ni vill hänga med i tråden

Jag känner att vi ligger bra till, är inte alls stressad. Vi har även semester nu
    I går kväll hade vi träff med våra värdpar igen, de är underbara & engagerade, känns härligt med så goa vänner
    I morgon em ska mamma & jag hämta hem min klänning från Vinslöv ändrad & klar .
    I helgen ska M får sin svensexa & jag ska städa nu när jag får huset för mig själv

Nästa vecka ska jag träffa sminkösen, göra naglar & fötter, hämta M:s kläder, skriva ut festprogrammet & på fredagen får vi hjälp av föräldrar, syskon med respektive & våra värdpar att duka osv
    Hoppas inget oförutsett händer. för då kanske det inte blir så lugnt

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Låter bättre med vädret

• puhs kusin

Vi får hålla tummarna att väderprognosen hinner ändras något innan det är dags.

Vi avklarade svensexan och möhippan i helgen som var så nu är jag inte speciellt nervös längre. Det var lyckat och inga pinsamheter alls.

Jag ska hämta klänningen idag om m2b hinner hem i tid annars hämtar jag den imorgon. Ringarna hämtade jag igår.

Projektet för resten av veckan är att sätta ihop en spellista för musiken. Har fått en DVD full med en massa bra musik som toastmadamens bror har fixat åt oss, nu ska vi "bara" få allt i rätt ordning.

• kluddan

skriver ner adressen till vår sida. Står dock inte så mycke o finns inga bilder pga att ingen ska ha fått se klänning, dukning osv innan

stealsky.mine.nu/wedding är det i allafall.

Det enda vi har kvar är att hämta dukar i nästa vecka, o sen köpa lite glas .... känns skönt att ha allt under kontroll. men inte kan jag sova om nätterna för det, ligger o tänker en massa på hur det kommer gå o på allt som kan gå fel ....

• lotta49

Kollade vädret där jag bor och då står det molnigt på morgonen och sol på eftermiddan, hoppas hoppas!

I dag lyckades jag i alla fall hitta trosor och strumpeband till mig samt gelé hjärtan till våra små påsar vi ska ha på festen.

Men i dag har det bara vräkt ner. Får lite panik då jag har en klänning med axelband och jag har totalt glömt bort att jag kanske ska ha något över axlarna i fall det är dåligt väder.

Får försöka hitta något nästa vecka.

• Noomi

Hmm.. verkar som det är lika bra att vänta in SMHI tror jag. Tisdagen har fram tills nyss stått som "heavy rain" här nere, nu är det bara spridda skurar. Eh, jag tror ändå på sol för oss alla.

• A n n i s e n  25/8-07

Jag tror också på sol för oss alla

lotta49
    jag vill tipsa dig om en sida på nätet där du kan beställa sjalar, du kan få leveransen fort. Skriv i såfall bara att du behöver den snabbt. Jag fick min väska på 2 dagar

www.bluecrownfashion.com

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4