25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Theresekarlsson
Hoppas att din hippa är på gång Håller tummarna för det!
I dag ska jag klippa och slinga mig. Normalt sett brukar jag färga håret själv, men denna gången vågar jag inte
I dag står vår vigselannons i tidningen
jag har heller inte fått min., Jag vet att jag skall få en men inte när.....
Trist om den är för nära.. Jag har jätte mkt att göra....
Noomi
Hoppas O är i form i dag
Blir det sängköp i dag i stället?
Annisen
Haha, jag fick mail från honom förut... han var ju inte i toppform direkt eftersom han fick i sig två tuggor på en macka igår. Men ja, idag ska vi shoppa säng. :)
Resten av veckan är full. Imorgon ska vi till festlokalen och kolla så att vi kan ställa borden som vi tänks oss. På onsdag ska vi träffa vigselförrättaren och jag ska ha sista inprovningen på klänningen. På torsdag ska vi träffa serveringspersonalen och på fredag ska jag klippa mig och slinga håret. Busy, busy.
Provade klänningen jag ska ha på grillfesten den 24 och den satt som ett smäck (äntligen!), tjohoo! Hoppas brudklänningen blir lika fin. :)
Snart kan vi börja kolla 10-dygnsprognoser tjejer!
Jag blev också hippad i helgen! På fredagen blev jag totalt överraskad när tjejerna störtade in strax efter att jag kommit hem från jobbet. Jag var helt inställd på att jag och killen skulle åka till Flatön och träffa prästen, så jag blev helt paff. Det blev en riktig helkväll med midddag, chokladprovning, pinsamma frågor, en massa drinkar och dans på ett uteställe till sent på natten. Det var en aning segt på lördagen.
På torsdag ska vi träffa prästen (min käre pojkvän hade bokat om till denna dag). Sedan blir det till att skriva ut vigselprogrammen. Festprogrammen ska också skrivas ut. Vi håller på att ändra bordsplaceringen hela tiden, så vi skjuter hela tiden på utskriften. Nu kan vi inte ändra mer!
Nej, nu är det inte långt kvar. I veckan ska vi hämta ringarna, skriva ut vigsel och festprogram, hämta min klänning och så ska jag på ansiktsbehandling imorgon.
Skönt att göra så mycket som möjligt nu så att man inte har allt kvar sista veckan. Nu längtar jag verkligen. Håller allt tummar för att vädret ska vara perfekt i hela landet!
Little Mermaid: Vilken överraskning. Kul, när man är inställd på något helt annat. Låter som en riktigt kul hippa.
Little Mermaid
Vilken härlig överraskning
HOPPAS att vi får kanonväder, lagom varmt med lite friska fläktar önskar jag mig
Ska ringa cateringen nu och kolla att allt verkligen är ok med maten.
Madlin, Louise och Elle, Grattis till lyckade hippor
Noomi, trist att det blev en så blöt svensexa för din O. N var också väldigt full när han kom hem från sin sexa, men han var nog medskylldig där!
Vi hade möte med en av våra toastmasters igår. Det gick bra och nu är jag ännu lugnare på något sätt. Nu vill jag faktiskt att den 25:te ska vara här! Känns som om jag har planerat färdigt (finns såklart saket kvar att göra) och vill gifta mig nu
Nattson: Jag känner precis som du. Nu kan det allt bli den 25. Jag vill gifta mig nu och framförallt längtar jag efter att vara gift. Ser också fram emot att få byta efternamn så att vi heter samma