25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Tack, vad glad jag blir!!
Bra att du kunde se bilderna till slut då, undrade vad jag gjorde för fel.
Hej!
Nu är jag också tillbaka. (fd. rose25) Har först varit på bröllopsresa på Mallorca (ett helt fantastiskt lyxigt hotell med egen strand och SPA) och direkt efter det åkte vi till florens för att vara med på en släktings bröllop. (helt fantastiskt även det) Men nu är det skönt att vara hemma. Är så härligt att vara fru! Väntar fortfarande på papper från Skatteverket, de verkar sega här i Malmö!
Glömde att säga att ni är så fina allihop. Kul att se era bilder. Vi har inte hunnit få några ännu, eftersom vi varit bortresta hela tiden. (kom hem igår) Hoppas att fotografens bilder kommer snart
Nu har iaf jag fått hem både körkort o pass, det enda som är kvar är att fixa nytt bankkort men har inte hunnit med det. Känner mig anti allt som har med bröllop o göra, orkar inte ens bemöda mig att kolla igenom bilderna eller fråga efter bilder vi inte fått ännu. De enda bilder jag kollat igenom ordentligt är bilderna från fotografen som vi fick redan 6 dagar efter bröllopet - otroligt snabbt!
Idag är det en månad sen vi allihopa sa JA till våra män :) Känns som det var minst 3-4 månader sen jag gifte mig!
38 dagar kvar till bröllopsresan, vill bara trolla iväg mig nu för jag är så less på vardagen.
Härligt att ha varit gifta i en månad nu
Förra veckan fick vi fotona från fotografen, nu ska det väljas kort till tidningen & tackkort. Ska även beställa förstoringar till föräldrar & syskon. Vi blev verkligen supernöjda med bröllopskorten!!! Ska lägga ut dem så småningom.
Madlin
de 2 första veckorna efter bröllopet kände jag som du, var även så trött...men nu känns det som jag har energi till det som rör bröllopet igen...
Tycker också det är skönt att körkort & bankkort är fixat!!! Det var inte så mkt mer man behöver ändra, trodde att det skulle vara omständigt men det var det inte.
Hoppas er bröllopsresa blir underbar!!!
Annisen: Va bra att ni blev så nöjda med korten!! Jag är fortfarande så anti, får se när de släpper. Känns inte så roligt att pyssla med tackkort när man känner som man gör. Ja nu är det bara några veckor tills man far iväg, ser fram emot det så :D Har inte så höga förväntningar, bar jag får komma iväg nån gång - så det blir nog underbart ändå hursom. Ha ha!
Bankkort... har jag fortfarande inte fixat... ehm... kanske börjar bli dags när man kommer behöva visakortet utomlands ;)
Madlin
Bankkortet kommer på några dagar, så det har du tid att fixa innan resan
Kanske känner du annorlunda efter ni har varit iväg på er resa och orkar ta tag i tackkort då.
Jag trodde att jag veckan efter bröllopet skulle sväva som på rosa moln eller nåt, men nä...så var det ju inte..trots att allt blev så över förväntan kalasbra..blev jag riktigt rädd för mig själv & jag var verkligen inte stressad inför bröllopet...men alla spänningar släppte såklart ändå på nåt sätt...
Ja man trodde man skulle reagera annorlundare, men det är en TOM känsla om inte annat. Får snart beställa efter tackkort iallafall, så får man väl se när man orkar "signera" dom och pynta iväg alltihopa.
Skönt att det inte verkar ta så lång tid, ska ju specialbeställa från Swedbank för att få en egen bild på visakortet tänkte jag ;) Skulle ta en vecka drygt läste jag mig till. Jaja, huvudsak man hinner få det innan man reser. Vågar ju inte ha allt i kontanter nej!
Noomi
hänger du kvar här?
Undrar om du har fått fotografens bilder? Är så nyfiken på dem
Hej, hej! Ja, ibland så...
Lustigt vad fort intresset försvann egentligen, men jag har fullt upp med annat iof.
Har enbart fått se ett fåtal bilder för att kunna välja ut tackkorten. Vi får inte lägga ut bilder utan hennes tillstånd, men jag ska fråga om det när vi får resten av bilderna.
Nu är annonsen inskickad till tidningen i allafall och jag har så smått börjat att sammanställa listan till tackkorten, ska även beställa förstoringar till föräldrar & våra tärnor & marskalkar som vara våra syskon med respektive
ÅHHH vad det är underbart att vara gift, det ÄR speciellt..Relationen är ju densamma men det är ändå så påtagligt att man har tagit steget att gifta sig Såå stort!!!
Hur ngn av er fått ut tackkorten?
Haha, näe. Vi har bilderna liggandes här, men de är i liggande format och vi har inte hittat några liggande kort att montera dem på ännu. Måste verkligen fixa det där snart.
Ja, visst är det underbart att vara gift... helt galet skoj att nypa maken i rumpan.