• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n 070825

Nattson
    Låter som nikommer att få underbara semestrar

Hur går det för er som bytt efternamn? Har ni fått ordning på alla papper?
    Jag har fått mitt nya bankkort & väntar på körkortet. Sen är det klart, så skönt.

Noomi
    är du tillbaka från vackra Mauritsius?

Har ngn fått fotografens bilder? Vi väntar med spänning, ska snart vara klara

• Noomi

Hej, hej tjejer! Nu är jag tillbaks efter en helt fantastisk bröllopsresa. Vi har blivit grymt bortskämda med god mat och toppenservice. Nu sitter vi här hemma och kollar på våra bröllopsbilder där vi var så smala och snygga (all inclusive sätter sina spår kan jag lova). :D
    Har lagt in lite bilder i albumet, men tyvärr har vi inte fått så många från gästerna ännu. Hoppas även på att få tillåtelse att lägga upp fotografens bilder senare.
    Hoppas alla har det underbart som nygifta, här hemma börjar vi undra hur många gånger per dag man egentligen kan säga frukan och maken. :D

• A n n i s e n 070825

Noomi
    låter som ni har haft det underbart. Känns som jag också lagt på mig ngt kilo sen bröllopsdagen Det var väl så vackert att man inte tror det var sant på Mauritius?!

Har du adressen till ditt album? Nyfiken

• Noomi

Jag menade albumet på min sida här på BT, går inte det att se??
    Angående Mauritius kan du bilda dig en egen uppfattning med hjälp av nya bilder i albumet... om det nu funkar då.

• A n n i s e n 070825

Nix jag såg inte fler bilder än de som var där innan bröllopet.
    Vill gärna se fler :-

• Nattson

Fina bilder Noomi! Det såg verkligen härligt ut på Mauritius och ni var jättefina på era bröllopskort

• A n n i s e n 070825

Noomi

Åh så snyggt, ni är superfina

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4