25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Glömde ju skriva om vårt lilla missöde igår....
Var inne hos floristen på förmiddagen oc gickc igenom allt.
Kl 16:30 ringer hon mig och säger att det blivit lite problem.... Leverantören har skickat FEL blommor...OH NO!
Jag ville absolut inte ha rosa och gissa vad dom skickat...? Jo cremefärgat som går ut i rosa....
Nu tror jag det blir väldigt fint ändå eftersom dom ska binda en stor bukett med 40 rosor i 4 olika nyanser, men det var påfrestande för magen igår med sådana ändringar i sista stund.
Har inte hunnit läsa tråden på över en vecka.. men iallafall....
Nu åker jag till Frissan!!!!!
(Hoppas jag inte glömt ngt viktigt!!)
Lycka till till oss allihopa!!!!!
Thailandsbrud: samma hände mig, fel färg på blommorna!! Fast det löste sig och blev bra ändå. Alltid är det nåt eller hur:)
Lycka till idag tjejer! Oavsett väder kommer vi få en alldeles underbar dag!
Kramar
Nu är vi gifta!
Känns underbart, jag kan inte sova mer (kom i säng kl 3)
Dagen har varit alldeles underbar, nu vill jag att familjen här ska vakna nså vi kan äta frukost och öppna presenter. Jag är jättenyfiken!
hej tjejer o grattis till er alla Hade en underbar dag med uppehåll hela dagen o massa paket o trevligt folk. Är så lycklig nu
Grattis
Vilken fantastisk o oförglömlig dag det var i går Det blev undarbarare än vi nånson kunnat föreställa oss, är så lycklig! Nu ska vi åka ut & hjälpa till o städa lite...sen bjuder vi alla på mat & öppnar presenter
Vi slapp faktiskt städa, jätteskönt! Öppnade alla paketen i morse, har så omtänksamma vänner. Gästboken som vi hade glömt bort att köpa och fick rusa ut efter i går morse visade sig vara en fantastisk sak, för våra vänner skrev så otroligt fina saker om oss. Tänk att samtidigt som så många blir lite knasiga av bröllop, så kan andra verkligen visa hur mycket de bryr sig om en. Jag är överlycklig över att äntligen ha en man och nytt efternamn. Kan inte beskriva orden.
Hej tjejer! Nyss hemkommen efter en helt otrolig dag!
Sitter och beundrar min fina ring som blänker så fint på mitt finger.
Vi hade kanonväder, kanonmat och massor med underbara gäster. Tipspromenad blev lyckad och vi höll tiden perfekt, det blev inga missöden förutom att ringarna knappt gick att på få eftersom vi hade svullnat upp av värmen. Men det gick till slut med lite våld
Det enda solket på vår annars så klara himmel var hotell-rummet som var en stor besvikelse. Slitet med trasiga väggar och mögel i badrummet så det kommer vi att ta upp när vi ska ordna med betalningen i morgon.
Rummet var inte heller "preparerat" som det var lovat. Som tur var hade mamma ställt in en flaska skumpa och lite choklad annars hade det inte funnits någonting.
Nåväl, annars var dagen den bästa jag varit med om. Har lite svårt att tro att jag nu är fru, är så lycklig.
Mer info om vårt bröllop kommer att finnas på hemsidan tillsammans med bilder så snart vi kommer åt.
Hoppas ni hade en lika underbar dag som vi!
Kramar lotta49, numera fru!
OBS! Tårtorna blev succé!