25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Hej på er!!!
Jag har haft så mycket at göra att det var it omöjligt att hinna in hit...
ska snart åka uttill mina föräldrar där jag ska sova sista natten som "fröken"
Jag vill bara önska ALLA LYCKA TILL!!!!!!!
tack för alla tips och trix jag lärt mig och hoppas att alla ska må bra imorgon!!
Stora kramar till er!!!!!
Nästa gång vi hörs är vi fruar
Lycka till tjejer!!!
Vi hörs på söndag
Ja lycka till allehopa! Hoppas ni kommer tillbaka hit och berättar om hur er dag blev.
Nu ska jag binda buketten.
Hej tjejer!
Nu är vi uppe på Flatön och har varit och lämnat en massa grejer på Handelsman Flink. Nu är det riktigt nära! Härligt att vädret verkar så lovande!
Ett stort lycka till imorgon!!!
Nu är det dukat i klart Blev finare än jag trott
Önskar er alla ett stort lycka till i morgon, det ska bli så underbart att gifta sig Tänk att dagen äntligen är här!!!
Kramar till er allesammans
lycka till allihopa imorrn själv beger jag mig på frukost med tärnan kl halv 8 för att sedan åka till mina föräldrar för förberedelser
Är sjukt nervös nu kan jag säga.
Lycka till i morgon tjejer!! Här är vi klara med allt, förutom några vigselprogram som ska klistas på lite klistermärken...sen är allt klart!!
Känns så otroligt skönt! Serveringspersonalen skulle fixa snittarna, sååå skönt!
Hoppas ni får sova gott i natt!! kraaam på er
Lycka till allihopa....jag vet iinte hur det är med er men jag är i alla fall oerhört nervös inför morgondagen....
kram på er....nu ska jag packa väskan till hotellet....
lycka till oss alla! ska precis bränna ut de sista låtarna inför morgondagen.. jag längtar så jag blir tokig, men just nu är jag helt slut!!!
god natt på er alla!
ja, lycka till allihop!
Dags för sista natten som "fröknar"