25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Noomi
Tack för tipsen!
Har kollat på pixbox, det får nog bli den sidan
Nu har jag lagt in alla bilder i pixbox, ett under att jag fixade det, men de la sig inte i ordning (trots att jag la in dem i ordning..) Hur får jag dem i rätt följd?
Ngn som kan hjälpa, mannen är inte hemma just nu...
Nu fick jag in dem i någorlunda ordning...är värdelös på datorer
www.pixbox.se/pic_show_id14141384.html
så fina bilder alla har Våra kommer senare ikväll, se om jag hinner lägga in dom med
Åh, så fina ni är Annisen!! Klänningen är grymt mycket snyggare i din färg, helt fantastisk!!
Nu är jag FRU!!!:D
Maken och jag är nu inkvarterade på Säröhus, där vi njuter ett underbart SPA och fantastiska middagar.
Vigseln i trädgården blev så fantastiskt lyckad. Inget blev galet och vädret var fantastiskt. Alla var imponerade över hur vi lyckats dekorera tomten och jag och mannen kände oss så VACKRA, trots att vi inte är purunga längre.
Jag glömde dock buketten vid själva inmarschen! Blev så tagen av vår violinist som gick framför oss så jag helt glömde det. Kom på det framme vid "altaret" och viskade till sonen, som satt längst fram som gjorde en tjurrusning in i huset och hämtade buketten:D.
Har tittat på bilderna från er som redan hunnit lägga in och ni var så fantastiskt vackra. Bilder från oss kommer senare, när vi är hemma igen. Nu ska vi äta middag och sedan bubbla i vårt bubbelbad, på rummet och dricka skumpa.
Kram tjejer.
Annisen: Va fina ni var och vilken härlig kyrka ni gifte er i!
Jag blev också gift i lördags
Kolla gärna in på vår hemsida
matildatommy.weddingannouncer.com/
Tack godingar för att ni tycker att vi var fina
Grattis till dig också Tilla80
När åker ni i väg på bröllopsresa?
Vi åker på lördag till Koatien, ska bli så mysigt. Tänkte att jag skulle börja packa så smått i dag