• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin

Grattis i eferskott

• Nattson

Hej på ER!!!

Vi kom hem från New York idag! Vi har haft en jättebra vecka där

Bröllopsdagen kunde inte ha blivit bättre! Den var helt underbar och fantastisk på alla sätt!!!!

Här kommer länk med bilder: www.ohlsen.se/wedding

• fru madlin

Nattson - välkommen hem!

Jag försvann helt o hållet härifrån i deras byte så jag är med nytt nick, fru madlin istället för bara madlin.

Alltså, jag måste vara helt blåst. Men hur lång tid tar det att få hem namnändringspapper osv? Vill ju fixa nya passet så snart som möjligt, och bankkort etc!

• FruDarzi

Nu har man fixat en ny sida här.....bytte namn ...haha!! hette förut theresekarlsson som nick här....

• FruDarzi

Nattson- vilka vackra bilder ni hade

• Nattson

Tackar Fru Darzi! Jag tyckte att det var ganska kul att ta bilderna! Gillar att spexa lite osv.

• Louise77

Hej tjejor!

Nu har vi kommit hem från vår bröllopsresa på Skiathos. Vi hade det hela fantastiktm god mat, bra hotel, lilla loppan trivdes som fisken i vattnet men så kallt det är här hemma.
    Har lite svårt att fatta att jag är gift, men så fort jag ser på min ring så får jag en varm, lycklig känsla i kroppen, jag e liksom fru S, och vi är nu familjen S, känns så härligt.
    Idag när vi kom hem stod det en stor bukett med rosor i en vas utanför dörren och ett litet kort där det stod Välkommna hem familjen S, önskar farmor. Tyckte att det var så gulligt att hon åkt hem till oss och lämnat dem så att de fanns där när vi kom hem, hon e gullig hon min lilla farmor.
    I morgon är det dags för jobbet igen, efter 7 veckors ledighet, känns både skoj och jobbigt, men det har varit jäkla skönt att vara ledig!!

Lägger in en länk så kan ni se några bilder på oss på bröllopet, har ännu inte fått fatt i så många bilder från vänner och familj.
    www.familjeliv.se/hem/louise_77/galleri.php

• Louise77

Hej tjejor!

Nu har vi kommit hem från vår bröllopsresa på Skiathos. Vi hade det hela fantastiktm god mat, bra hotel, lilla loppan trivdes som fisken i vattnet men så kallt det är här hemma.
    Har lite svårt att fatta att jag är gift, men så fort jag ser på min ring så får jag en varm, lycklig känsla i kroppen, jag e liksom fru S, och vi är nu familjen S, känns så härligt.
    Idag när vi kom hem stod det en stor bukett med rosor i en vas utanför dörren och ett litet kort där det stod Välkommna hem familjen S, önskar farmor. Tyckte att det var så gulligt att hon åkt hem till oss och lämnat dem så att de fanns där när vi kom hem, hon e gullig hon min lilla farmor.
    I morgon är det dags för jobbet igen, efter 7 veckors ledighet, känns både skoj och jobbigt, men det har varit jäkla skönt att vara ledig!!

Lägger in en länk så kan ni se några bilder på oss på bröllopet, har ännu inte fått fatt i så många bilder från vänner och familj.
    www.familjeliv.se/hem/louise_77/galleri.php

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4