• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

lotta49
    Tack!! :) Har inte ni några bilder? Är nyfiken! :)

• lotta49

Nej, inte än. Väntar med spänning på alla bilder som våra gäster ska maila till oss så vi kan lägga in dem på hemsidan.

Vill ha dem nuuuuu!!

• Noomi

Då kanske jag inte får se dom förrens efter resan då... ni körde väl också på på lite "annorlunda" stil?
    Min syster var helt imponerad av att jag lyckades få en så snygg dukning med svart i färgtemat, men det visste jag ju att det skulle bli. :D
    Synd att inte min sminkning syns så bra dock, den hade nog minskats lite så sent på kvällen, haha.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi, nu kunde jag se.
    Vad snygga ni är
    Så fint, dukningen är riktigt tjusig.

• Noomi

Tack Annisen! Sminket är som sagt borta och håret är på ända (vi fotades lite innan vigseln ute vi havet, men det var knappt att vi kunde stå upprätt... tur att vi hade andra platser att vara på :D) men snygga var vi iaf. :D
    Hoppas på att kunna lägga in helkroppsbilder på er snart, ni måste få se O:s übercoola skor!

Bilder ikväll eller? ;)

• Noomi

... åh ja, dukningen är vi jättenöjda med! Tyvärr hann jag inte med att fixa klart festprogrammen (de skulle ha vitt mönstrat papper om sig... som ett band) men det blev bra iaf. Men oj vad mycket Jelly Beans jag har kvar, folk vågade inte äta eller nåt. Men jag är inte ledsen, mer gott till mig. :D

• A n n i s e n  25/8-07

Ja verkligen kanonfint Noomi!

Bilder på oss bör komma i kväll

• Noomi

Annisen
    Kom på en till sida där man kan ladda upp bilder, Flickr.

• Elle83

Va roligt det är att se hur vackra ni var!! Ser fram emot fler bilder

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4