25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
puhs kusin
det är säkert ingen fara, vem ar det ni missade?
Visst är det härligt att vara gift? Jag tycker att det känns mäktiigt & fördjupat på ngt sätt...kärleken mellan oss
I dag eller i morgon ska jag gå igenom alla presenterna igen & skriva upp vem vi fick vad i från
Hur gör ni med tack korten?! Samma text till alla eller tacka personligt för varje present? Vi beställler ju våra tackkort (det har vi gjort med alla trycksaker) & texten kommer ju va förtryckt men man kan ju säkert få varje text personlig...ska kolla det!
Annisen: Det var en av min makes kompisars sambo (sedan många år tillbaka) som jag aldrig träffat innan som vi glömde. Dom bor en bit ifrån oss vilket gör att jag inte hunnit träffa varken kompisen eller hans sambo förrän på bröllopet. Retfullt är det ju ändå.
Vi kommer att skriva en personlig hälsning på alla tackkort, tror jag iallfall. Har inte valt hur tackkorten ska se ut än men det löser sig nog. Får ta tag i sådana saker efter resan.
Ha det underbart ni som ska åka på er bröllopsresa nu!!
Vi ska beställa våran idag så om två månader åker vi iväg.
Va tomt det känns att inte bröllopsplanera längre *s*
Tack madlin
Gick allt bra för er också? Minns att ni hade vanssinigt tajt schema dagarna innan...
Jag tycker att det känns skönt att inte bröllopsplanera var så väldigt mätt på det i slutet...det kanske känns annorlunda längre fram. Vi har fortfarande projekt kvar på huset, garaget (har byggt nytt)& allt utvändigt är kvar som altan & trädgård...så jag är rätt mätt på planering
Hur känner ni er såhär dagarna efter? Jag är så lycklig (det är vi alla såklart , men också så otroligt trött...puh
madlin
vart ska ni åka?
A n n i s e n: jo vi fick ihop ett bra gäng som ryckte in o hjälpte oss - så det gick jättebra med allt!
Först var det tänkt att vi skulle till Brasilien, men det har blivit missförstånd och så fick vi fel ställe så vi avbokade. Så nu hamnar vi i Thailand, blir där även när jag fyller 25 så får se vad min man hittar på för mig då ;)
Känner mig så ofantligt trött! Sover så fort jag får möjligheten till och är seg i huvudet konstant! När går det över? Annars är man jättelycklig och sådär äckligt nykär igen, man går runt o kallar varandra man o fru hela tiden o skrattar gott.
Jag är fortfarande väldigt trött trots att jag har semester denna veckan och "bara" är hemma med barnen, fixar med allt som ska lämnas tillbaka, betalar räkningar och packar inför resan.
Trodde att det skulle vara nätterna före bröllopet som skulle vara svårast att sova men jag har sovit uselt sen bröllopet oxå. Måste vara alla spänningar som släpper och alla intryck som stör sömnen. Visst är jag lycklig men ibland kan jag nästan bli gråtfärdig över att det är "över", tomt liksom och nu återgår vardagen till det vanliga. Lite samma känsla som efter jag fött barnen. Visst då handlar det mycket om hormoner att man blir extremt gråtmild den 3:e dagen efter förlossningen men även då så har man längtat och väntat på något stort.
Jag brukar aldrig bry migså mycket om min egen födelsedag men i år blev det inget av den. Jag fyller år idag och visst har min familj kommit ihåg att ringa men min käre make är iväg och röjer inför en tävling och kommer hem någon gång ikväll. Orkade inte laga någon extra god middag till bara mig och barnen och någon present har min man inte hunnit med att köpa. Så något firande blir det inte ikväll och eftersom vi åker iväg blir det ingen släktmiddag heller senare i veckan.
Hej frugorna! En kort halsning fran varan brollopsresa pa Mauritius! Har det helt underbart och vi blir galet bortskamda, kan verkligen rekommenderas!
Hoppas att jag har massor av bilder att visa sen nar vi komer hem, nu ska jag kolla om fler av er har lagt upp nagra. :)
Kram Noomi!
Jag har också drömt endel, märkliga drömmar o sover inte djupt
Noomi
låter som ni har det underbart
I dag har jag sovit ordentligt sedan innan bröllopet. Skönt det
Det är så mycket att gå igenom i huvudet såhär efteråt. Vi har tittat på 2 av 4 st filmade band från bröllopet & det är en helt otrolig känsla att få uppleva allt om igen I kväll ska vi se på de 2 sista banden.