• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Theresekarlsson

Fik idag springa i sista minuten för att köpa en klänning till min brudnäbb (vår dotter), för att den slarviga sömmerskan som sytt upp hennes klänning hade gjort den för liten....men nu får hon nöja sig med en snygg lindex klänning med thights under....hon är världens sötaste vad hon än har på sig.....

• Snart fru Fahlström

Lycka till i morgon allihopa, hoppas vi får en underbar dag!!

• madlin

STORT lycka till ni allihopa! Ska packa övernattningsväska och ta och försöka sova lite nu. Satt o skrev ut kökschema till tjejerna i köket med direktiv, så nu blir det att pusta ut lite.

Lyckats sabba min manikyr iaf så nagelteknologen får komma imorgon till frisören o lappa ihop dom *hrm*

Hoppas ni får sova en blund iallafall och att ni får en underbar bröllopsdag allesammans!

KRAM o lyckospark!

• lotta49

Lycka till töser i från mig!

Har precis kommit hem efter middag med de gäster som anlände redan i dag. I morgon är vi inte sambos här i tråden utan någons fru!

Kram i massor på er!!!

• A n n i s e n  25/8-07

Nu börjar dagen

Åh vad det ska bli underbart, nu ska vi bli fruar allesammans

Kram o lycka till allesammans

• Noomi

Hej tjejer!! Efter en jättekul grillfest har vi nu sovit ca 6 timmar, inte allt för illa.

Lycka till alla!! Hoppas att alla får underbart väder och att allt klaffar!

Massa kramar, Noomi!

• Noomi

Hehe... verkar som det blivit lite mindre sömn för ganska många med tanke på tiderna ni skrivit. :D

Oj, nu måste jag packa allt innan jag ska till frissan!

Kram... igen. :)

(fan vad svårt det är att skriva med naglarna)

• fröken pixie

Vaknade precis och såg att det är alldeles molnigt:(. Det SKA ju bli bra enligt prognosen, men det kanske skiner upp.

Hade tänkt mig en skön sovmorgon men jag har alldeles för många fjärilar i min mage. Den egenbundna brudbuketten blev bra:D.

Kram och lycka till säger jag igen (om jag nu inte tittar in en gång till)!

• MrsRose

God morgon! Hoppas ni har sovit gott. Har själv bara vaknat 3 gånger
    Var ute igår och åt en god middag. När vi kom hem såg vi fyrverkerier ifrån fönstret! (avslutningen på malmöfestivalen) Efter det kröp vi i säng och somnade meddetsamma.
    Nu är det snart dags att bege sig till frisören.
    Många kramar till er alla och lycka till idag. Snart är vi gifta!

• Thailands brud

Lycka till allihopa! Önskar er en lycklig dag, glöm inte att stanna upp och NJUTA!

Ska vara på sminket om 1 timme.

Ang vädret, visst mulet är inte så kul....MEN huvudsaken är ju att regn håller sig borta. Fotografens bästa väder är mulet

Lycka till tjejer!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4