• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • lotta49

JAAA,Jag !

Lustigt att det är många av oss som drömmer konstiga drömmar innan bröllopet.

I natt tex drömde jag att jag gifte mig med min m2b`s kompis och att min m2b var bestmen!

Ja, jag säger då det, tur att det bara är drömmar!

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    vilken härlig överraskning

rose25
    vi ska sova på en herrgård på natten

Har svårt att förstå att det bara är 2 dagar kvar... Är lugn, har varit det sedan i början på veckan...men vet inte om det håller i sig

I dag ska vi städa av här hemma, handla det sista på fm & på em ska vi öva i kyrkan, känns pirrigt!
    Har även några sista kolla upp samtal att ringa. Ska in & sola i kväll efter övningen. Det kommer bli en lugn kväll, hoppas vi ska bada i jacuzzin

• puhs kusin

Godmorgon tjejer!
    Har nu på morgonen fixat lite, packat ner saker som ska till lokalen m m. Det är mycket småsaker som ska kommas ihåg. Satt närmare hela kvällen igår med min syster (tärnan), min mamma och toastmadamen. Nu är förhoppningsvis alla ? uträtade, har en toastmadame som tar hand om det mesta (ihop med toastmastern) från kyrkan och framåt. Det känns superbra, jag vet att dom kommer att göra ett jättebra jobb. Detta trots att toastmadame och tostmaster aldrig har träffats men jag vet att dom pratat ihop sig via telefon.

Min mamma "avslöjade" att mitt jobb försökt få tag i henne igår (och min syster oxå visade det sig senare). Ingen av dom hade dom kunnat ta telefonen just då. Undrar just vad dom vill Mamma undrade nämligen om jag kände till numret och då insåg jag direkt att det var någon kollega som ringt. Mina föräldrar bor ju 30 mil bort så numret måste dom hittat på eniro (jättelätt efter jag och min familj är ensamma om vårt efternamn)Jag blev ju givetvis jättenyfiken. Har haft semester i 4 veckor så det var ett tag sedan jag var på jobbet.

Övade vals igår igen och denna gång med skorna på. Inga ömma tår denna gången så nu känns det riktigt bra. Min m2b hade kommit på sig själva att ta valssteg på jobbet igår. Måste sett väldigt kul ut där i verkstan

• madlin

Har ingen aning om vart vi hamnar på kvällen/natten!

Svärföräldrarna har kokat ihop något så vi ska bara packa väska och säga till i lagom tid på festen när vi känner att det är dags att bryta upp. Förmodligen för att ringa efter någon taxi eller privatchafför. Inte en aning vad de blir, rätt spännande!

Glöm INTE balsam, hårinpackning och HÅRBORSTE till er väska!! ;)

• fröken pixie

Madlin: Tack för påminnelsen. Håret lär vara rätt svårt att reda ut om man säger så:).

Apropå drömmar: jag drömde att vi hade 2 tigrar som lufsade runt i vår trädgård, där vi ska vigas, straxt innan det var dags. Sa till mb2 att ta fram geväret och SKJUTA dom illa kvickt innan någon av gästerna skulle bli uppätna. *jösses*

• Little Mermaid

Hej!

Vi sover i Handelsmans Flinks bröllopssvit, dvs det lilla hus som ligger precis vid havet. Mysigt!

Idag ska jag fixa naglarna, precis som flera av er andra. Imorgon blir det ögonbyn om ska fixas och pedikyr. Vilken lyx!

Vi åker upp till Flatön imorgon, så ikväll blir det väl till att att packa. Vi ska ha brunch dagen efter för våra gäster. Jag vet inte riktigt vad man ska ha på sig då. Hoppas att det blir en riktigt fin och solig helg.

• madlin

fröken pixie: näe, en kompis till mig glömde både balsam o hårborste. Hade bara en liten kam med sig.. hm... ja, det gick ju inte så bra när det var så tuperat ;)

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    tack för tipset, du är en pärla Lär ju behövas...

Fröken pixie
    galen dröm

• madlin

Så lite så! Vet att många har glömt, så tråkigt om man ska sitta o knöla med bångstyrigt hår i timmar för att ens våga isg ut dagen därpå!

Ögonbryn och manikyr blir imorgon för mig, får se hur det blir. Men morgondagen blir stressig som tusan :/ Och svärmor frågade igår om det var något hon kunde göra istället för oss för att avlasta - men... det finns ju inget förräns mot eftermiddagen kvällen.
    Ska åka 20 mil t.o.r bla. imorgon efter manikyr o ögonbryn, en snabbis hos mina farföräldrar, hämta upp mamma och åka till restaurangen där vi ska plocka upp bitar av maten vi ska ha, hinna jaga en sjal och handla resten av maten som inte finns här i våra matbutiker i vår stad. Hem igen och möta upp kompisar i lokalen, börja fixa maten, pynta utomhus, sätta upp tält och förbereda för morgondagen. Blir sent är jag rädd! Tur svärmor ordnar mat åt oss som ska vara där o slita, blir grillkväll där så det ser jag fram emot!

Nä, dags att hoppa in i duschen och börja denna dag med. Hepp hepp!

• Noomi

Gud vad psycho mina naglar ser ut! Jag som är van vid på sin höjd lite skit under naglarna (bonnflicka som jag är) ser nu ut som värsta Beverly Hills-bruttan.
    Det är... konstigt.
    Tror (men har inte bestämt mig ännu) att jag ska lacka dom så att inte tipparna ser fullt lika självlysande ut.
    Men fint är det. :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4