• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Thailands brud

Nu står 60 rosor i källaren oc hväntar på att bli kastade över oss på lördag Hittade på torget till fantastiskt pris, 25 kr bunten!! Stora fina rosor med stora blad, precis som jag önskat.

Varit en sista gång på salongen och kollat med färger och sådant, hon fixade mina ögonbryn också lite.

Har köpt lite massageolja också till bröllopsnatten, gett m2b i uppgift att fixa skumpa och lite tilltugg.

• A n n i s e n  25/8-07

Thailands brud

Så fint med rosor, har du köpt i olika färger?

Jag ska handla vinröda rosor att kasta, vi ska ha både ris & rosor, hoppas det blir snygga bilder på kyrktrappan

• MrsRose

Svärmor har torkat lite rosenblad som hon ska kasta, sen har jag gjort små rispåsar att dela ut så det blir båda delar här också.
    Thailands brud: Det låter som om du kommit över riktigt fina rosor till ett bra pris. Kul!

• Thailands brud

Jag jag köpte i cremefärgat och aprikos, super fina var dom!

• Bröllopstokiig

Nu har jag och barnen varit i lokalen och kollat in poslin och annat. Kaffekopparna var inte så kul så vi skippar att duka med dom från början (såsom cateringfirman tipsade om). Det märks lite att det är en personlamatsal men det får bli så. Satsar mer på själva dekoreringen av borden att det blir snyggt.

Enda kruxet är att komma ihåg att larma av lagom till midnatt. Annars går larmet och det hörs lång men är som tur är inte kopplad till någon väktarfirma. Vi har fått koden och instruktioner om hur man gör. Tyvärr kan man inte göra det tidigare på kvällen.

• A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin
    Måste va skönt att gått i genom allt, jag tyckte det var kanon att ha möjlighet att åka ut & gå igenom allt innan

Nu ska vi snart i väg & kopiera alla festprogram, bara det inte strular till sig...man vet inte alltid med tekniken...innan när vi satt o redigerade gick strömmen, tack o lov var den tillbaka på 5 minuter...blev lite svettig ändå.

• puhs kusin

Ja, nu känns det som att vi har koll på allt. Har precis skickat ut reviderad lista på "vem gör vad?" och schemat för lördagen till alla som ska hjälpa till.

• madlin

Yey, fick precis tag i lokalinnehavaren också, så imorgon ska vi börja köra ut massa saker. Skönt, frysen här hemma är proppfull med mat som ska lagas på Fredagen. Man har knappt plats för egen mat där inne nu ;)

Nu blir det spa-kväll med hjärtat!

• fröken pixie

Yes! Nu har jag börjat laga min meny. Desserten är klar och står i frysen. Punchparfait, jättegod:D

• Thailands brud

Gud vad glad jag är att jag inte ska göra ett handtag kring varken mat eller dukning. Tycker ni som gör detta själva är JÄTTE DUKTIGA! Verkligen! Jag fattar inte hur ni hinner!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4