25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
TEL: Ser att ni varit i Thailand på Koh Samet Något du rekommenderar?
Nu fru G: haha ja så kan man ju också göra! ;) Vilket roligt tips! Nu handlar det om att de två pajerna fått nya ingredienser, så de kommer ju stå annat på lapparna på buffébordet och på menyn *fniss* Förvirrande för gästerna kanske, ska bli kul o se OM de nu reagerar!
Thailands brud
Grattis till jobbet
Tack
Just nu sitter jag i soffan med brasan tänd och lite ljud här och var. Hade tänkt skriva något fint och innerligt till min blivande att ge tillsammans med morgongåvan....sitter nästan här och lipar så lycklig jag är!! Livet kan verkligen inte bli bättre just nu, vi är friska och mår bra, bor i ett nyrenoverat hus, ekonomin är på topp och jag har idag fått jobb Gifter oss på lördag och planerar barn. Just nu vill jag bara stanna tiden och njuta, insupa varenda minut och bevara den känslan i en burk att plocka fram till regnigare dagar.
Thailands brud
Underbar känsla
Jag håller på & ringer runt lite i dag, ska träffa sminkösen på onsdag fm. Ska bli kul att testa färger. Hur ska ni bli sminkade? Jag vill gärna att det går i beige/rosa/cerise, men inte för starkt. Men det är vill ingen av oss som vill se spacklade ut
Jag blir klassiskt sminkad i varma naturfärger, blev jätte nöjd med maken när jag var där. Är väldigt intresserad av smink/skönhet själv så jag var lite nervös för att jag inte skulle bli nöjd men det blev jag verkligen!
jaha, alltid är det något. Fick precis veta att min farbror troligtvis inte kommer på bröllopet. Han skadade två revben på sambons svensexa när de var ute och körde cross!! (här går det vilt till)
Läkaren trodde inte att han skulle kunn gå. Trist, för vi står varandra ganska nära. Hoppas han blir bättre snart. Nu får det bli några snabba ändringar i bordsplaceringen. Tur att jag inte skrivit ute den än.
Vet inte riktigt hur jag ska bli sminkad, ska till frisören för sista provuppsättningen och då ska vi även komma fram till makeupen också. Jag vill inte ha för "lätt" makeup heller, vilket hon som sminkar verkar vilja. Får se hur de blir idag ;)
Ska strax dit!
rose25
attans vilken otur, ska du ringa & prata med honom?! Om han tar det lugnt & får lite förflyttningshjälp kanske han kan vara med en stund, i kyrkan & under middagen...hoppas det!
Hej tjejer! Nu är jag hemma igen en snabbis efter att ha uträttat en massa ärenden. Har precis fixat våra små påsar med geléhjärtan tillsammans med dottern.
Har även träffat bandet, jag ska ju sjunga på festen och ingen vet om det så jag har övat,övat och övat