• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

Vi har inga barn själva men på bröllopet blir det 2 bebisar och 2 kusiner, en som är 1 och ett halvt och en som är 5 år. De så underbara & snälla ungar så de ska vara med hela kvällen

• Thailands brud

Jag provade min klänning precis Den satt som den skulle Imorgon ska jag göra sista provningen av vigselringen! Längtar!!!

• madlin

Vi har valt att inte ha barn på vårat bröllop. Har inga egna barn heller.

Mindre barn som ammas får komma såklart, så för oss blir det två barn som kommer - en liten bebis på 1 månad. Sedan är det min sladdlillebror på 12 år.

• Thailands brud

Vi har barn på vårt bröllop, 2 lite äldre och 1 spädbarn och en 2-åring. Har anordnat lekhörna till dom

• Noomi

De enda barnen på vårat bröllop är mina syskonbarn på 9 och 11 år. Tjejen hade hoppat upp och ner av glädje i 20 minuter när hon fick reda på att vi skulle gifta oss... så jag kunde ju liksom inte strunta i att bjuda dom. :D

• Louise77

Hej tjejer!

Min blivande kom hem 03.30 och trodde visst att jag vid den tidpunkten var jätte intresserad om hur haft det Det blev e massa ja ja, kul kul från min sida =)
    Han har knappt vaknat ännu, men har visat ett fotavtryck som han har på ryggen. Han fick bla ha en match i thaiboxning mot en tjej, och hon fick in en bra spark så nu ser man hennes tår, jaja, han repar sig nog i veckan. Han var huir som helst supernöjd med dagen, och faktiskt inte allt för onykter när han kom hem.

Ja regn ser det ut att bli, men det hinner ju ändra på sig, prognoserna som är en bit in i framtiden är ju inte riktigt att lite på , men ett paraply ska vi nog införskaffa.

Nattson- skönt att febern gett med sig lite, hoppas du blir helt frisk nu!

Elle83- jag längtar också efter mina ringar, ska hämta dem på torsdag, de putsas just nu.

Gällande barn så ska vi inte heller ha med några. Vår 1 åring ska vaar med i kyrkan, men sen ska hon sova hos en jobbarkompis till mig.

• Thailands brud

Vi hade inte heller många barn som var aktuella-därför blev det liksom ingen stor grej av det. hade varit skillnad om det rörde sig om 15 1-åringar

• fröken pixie

Vi har egna barn och barn som kommer som gäster. Det är en av anledningarna till att vi viger oss och äter middagen hemma. Vår 3 åring är inte så lätt att hålla i styr på en restaurang:). Nu känner vi att vi kan koppla av.

Trevligt inlägg om vädret:D

• madlin

Väderprognoserna är ju inte direkt tillförlitliga att kolla på hur de blir på Lördagen, man kan börja oroa sig närmare torsdagen/fredagen kanske. Regnar det så regnar det, är inte speciellt oroad över dåligt väder. Jag hoppas dock på uppehåll iallafall och att det inte är så hiskeligt kallt o blåser som det gjort nu i veckan. *brrr*

Ska jaga en vit sjal iallafall på Fredag när jag ändå ska iväg och hämta delar av maten till bröllopet i en lite större stad.

Det har ju pratats mycket om högtryck, men det kommer ju aldrig? Skulle vara lite roligt om det kom så lägligt till helgen ;)

Nu blir det att göra sig iordning och vänta på de sista maskinerna nere i tvättstugan. Sen far vi iväg och provsmakar lite bröllopsmat. Och öva på brudvalsen, hå hå ja ja!

• Little Mermaid

Vi kommer att ha en ammande bebis med på festen, men annars är det bara vuxna. Ser fram emot det hela jättemycket!! Både vigseln och festen. Längtar redan efter att få äta vår smaskiga meny (provsmakade i somras).

Måste fortsätta med festprogrammen... 25 klara, 40 to go.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4