• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Thailands brud

Tjejer! Om 1 vecka är vi fruar hur låter inte det Jag är grymt nervös nu.... Ska hämta min ring på måndag, imorgon ska vi ägna oss åt att kopiera upp festhäftet. Det kommer att kännas tomt när allt det här är över.

Någon som vet hur vädret på skånes ostkust kommer att bli på lördag?

• puhs kusin

Ja, om precis en vecka står vi i kyrkan Vår vigsel är vid 15:30

• 25Augusti

om en vecka är vi gifta - gifter oss 15:00

• Pokiyoo

Vädret i sthlm ser ut att bli regn den 25...hoppas att det ändras...

• puhs kusin

Var tvungen att prova klänningen idag. Hämtade den igår och jag ville kolla att det hade blivit rätt längd på den. Nu sitter den perfekt

• MrsRose

Var precis ute med hunden och när jag kommer förbi kyrkan där vi bor så kommer ett brudpar ut. Så vackra. Man kunde höra tonerna från Mendelsohn. Då blev jag lite pirrig och tårögd. (och nervositeten kom tillbaka) Om exakt en vecka står vi i kyrkan!

• Thailands brud

Vi ska ta våra bilder vid havet.....vad gör man om det regnar..?

• MrsRose

Har sett väldigt snygga annorlunda bröllopsfoton i regn (med paraply), så det går ju. Vi ska också fotas vid havet, men om vädret gör det hela omöjligt så får vi vara i fotografens studio. Blir inte lika fina bilder, men det är bättre än ingenting. Finns det någonstans som ni kan gå in kanske?

• Thailands brud

Hmm, jag måste verkligen undersöka det! Studiokort totalvägrar jag....jag står inte ut med det-då känns det helt bortkastat...

Kanske kan låna kyrkan om där inte är vigsel innan...eller någon fin byggnad ..

• fröken pixie

Nej inte regn!! Vi som ska vigas ute!! Tack o lov under tak men ändå.:(

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4