• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Pokiyoo

MOHAAA!!!!!!!!!!
    Nu är det inte långt kvar!

• A n n i s e n  25/8-07

Pokiyoo
    Ja nu är det bara en vecka kvar, börjar bli lite läskigt tycker jag allt

Nu har det hämtat M, de väckte nog hela området...han blev klädd i volvo lastvagnar jobboverall & keps. Det sista han skulle sätta på sig eftersom han älskar BMW Han såg ut som en liten gosse igen med overall och kepsen

• Elle83

Nu har jag det mesta klart, bara vigselprogrammet kvar att fixa med! Men det båste göras på torsdagkväll, eftersom vi träffar prästen på tordag...
    Känns lite konstigt att allt är klart, bara att gå och vänta nudå

Vi ska ha trubadur så allt med musiken är klart...var ju bara att säga vilken brudvals vi skulle ha

Detta är min klänning om nån vill se...lääängtar till jag får ta på den igen! viewer.zmags.com/showmag.php Nummer 16-17 står det längst ner på sidan!
    ÅÅåh, va skoj det ska bli...min sambo tyckte jag var såå fin när jag trpovade halsbandet, undrar vad han kommer tycka när jag fixat håret, sminkat mig, och har fiinklänningen på mig oxå!!
    Ska bli såå skoj!

• A n n i s e n  25/8-07

Elle83

Fin klänning

I dag ska jag städa huset & fixa lite när M är i väg,det känns skönt att ha städat ordentligt innan bröllopet, så behöver jag bara snabbt dammsuga av till veckan...

Hoppas att M inte kommer hem superonykter i natt, usch...han blir så jäkla dålig av att dricka så i mmorgon kommer han nog tidigast att gå utanför sängen på kvällen...

• Frufortuna

Annisen: Spännande med sven6an hoho.. Tur med vädret iaf!
    Jag toh mig friheten att bara hoppa in här nu på sluttampen (hoppas det är ok med er) Gifter mig samtidigt som er. Nu är det verkligen nära! Och jag kan inte sova på mornarna med detta pirr i magen. Har ni fått några avhopp nu dom sista dagarna? För oss föll det bort 3st under veckan.

• A n n i s e n  25/8-07

Frufortuna
    Klart du får hoppa in, alla är välkomna

Vart gifter du dig någonstans?

Det har börjat pirra i min mage också nu, vaknar tidigt på mornarana & har svårt att somna om. På dagarna är jag än så länge lugn, hoppas att det håller i sig.

lillnalle
    Härligt att festprogrammen blev bra

Wicks
    Vi gifter oss i kyrkan, låter spännande med ert tema.

Louise 77
    Vi ska ha liveband, de spelar till kl 01, sen kör vi musik genom datorn.
    Vi har mest småpyssel kvar också.

• Frufortuna

Vi gifter oss i Rättvik, Dalarna (bor i Stockholm)Vi har också liveband som spelar till 01:00. Måste knopa ihop nån cd med musik som backup om festen vill fortsätta efter.Men annars är vi så gott som klara. Har naglarna kvar (tid på måndag). Sticker till Dalarna på tisdag. Gahh.. hoppas man kan sova ut nån morgon så man är utvilad till D-day!
    Verkar som dom flesta ligger i samma fas nu när det endast är EN VECKA KVAR!!!

• Noomi

Annisen
    Så även dina nerver har börjat darra? ;)

Vi ska också ha liveband, till kl 01. Tyvärr får vi inte spela musik efter det, så vi har nattamat då och sen antar jag att vi drar efter det. :)

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    jajamän nu har det satt i gång här också

• Frufortuna

Man är nog bra trött 01:00 på natten efter hela den stora dagen ändå och nattamat blir nog alldeles lagom då! Vi ska också ha det men har inte riktigt planerat in när.. Det blir troligtvis vid den tiden för oss också.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4