25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Tack för tipset, skall kika direkt!
Jag har också hoppat med här på sluttampen och bara skrivit något enstaka inlägg. Hoppas det är ok att man är med?
Jag tror jag har koll på det mesta. Tror aldrig jag har skrivt så många checklistor men dom är effektiva:)
christinaochpatrik.weddingannouncer.com/
Igår träffade vi prästen. Det började inte så bra, eftersom hon hade glömt att vi skulle träffas. Kändes ju inte riktigt lovande. Vi fick iaf till en träff (hade ju kört från Göteborg till Orust) och hon visade sig vara jättetrevlig! Jag tror att det blir en jättefin ceremoni. När vi stod där och övade kändes det verkligen att det är väldigt nära nu. Pirrigt!
Nu kan vi börja print vigselprogram också. Hur många psalmer resp. solosånger ska ni andra ha. Vi har bestämt oss för två psalmer och två solosånger.
Vi träffade killen som ska ta hand om all matlagning igår. Jag skulle ju egentligen bakat allt bröd, men han tog ifrån mig den uppgiften. Så nu känns allt helt plötsligt mycket lugnare, jag börjar t om se fram mot nästa lördag. :D
Vi ska ha 2 psalmer och ingen solosång. Räknar med en ganska kort vigsel. Våra barn, 2 resp 4 år ska vara näbbar och har liite svårt att vara still längre stunder, därför har vi medvetet valt att inte dra ut på tiden för vigseln. Får se om prästen tycker samma som oss. Vi ska träffa honom på söndag.
Little Mermaid
Vi ska ha 2 psalmer och 3 solosånger.
Nu på fm ska vi hämta drickan på systemet, skönt att den har kommit. I em ska mamma o jag åka o hämta min klänning. Ska bli härligt att få prova den igen färdigstruken
Little Mermaid
Vi ska ha 2 psalmer, 1 solosång och 1 dikt.
Igår blev jag helt klar med mina vigselprogram...blev jätte nöjd o stolt över allt jag knåpat ihop allt själv....
Har ni skrivit ut era festprogram än? Vårt är i stort sett färdigt, saknas en mening på en gästpresentation. Jag har skrivit ut de sidor som ej innefattar gästpresentationerna och bordsplaceringen ifall det skulle komma ett sent återbud så att vi måste ändra något. Jag tänkte skriva ut det sista och fästa ihop festprogrammen på ons eller tors i nästa vecka.
Nej, vi har inte skrivit ut dem ännu. Är lite nervös för att saker ska ändras, så jag vet inte riktigt när vi ska göra det. Men för att vi inte ska behöva stressa ihjäl oss så blir det nog på tisdag.
Jag har inte heller skrivit ut festprogrammet.....jag vet att jag kommer att ändra på lite saker i buffén och jag vet inte än vad vi ska ha för vin eller öl....vill skriva ner det i programmet...