25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
A n n i s e n 25/8-07
Har du lust att skriva de parfymer som du tipsade mig om sist? Jag vet att de står i förra tråden men där är hur mycket inlägg som helst..
Jag känner också att det verkligen är DAGS att gifta sig nu, planeringen är klar & jag vill bara få gifta mig och förhoppningsvis ha vårt livs fest tillsammans med alla nära & kära
Linda Brud0708
Woops ja vilka nämde jag...
Lovely-Sarah Jessica Parker, Too feminine-Aigner, Deep Red-Hugo Boss, Envy me-Gucci, Envy-Gucci, Beyond paradise-Estee Lauder, Miracle-Lancome, Laura-Laura Biagotti...säkert ngn glömd & ngn ny har jag också tipsat om...
Hallo tjejer! Nu är jag hemma igen, direkt när jag kommit hem slog jag på datorn o såg att jag fått mail...från trubaduren. Han kan inte spela på bröllopet. Hur glad blir man?? Han hade en kille som kunde hoppa in (som är kanon dultig han med) men jag blev sååå besviken, vi ville ju så gärna att han skulle spela. (vår gamla musik lärare) men men, få väl vara glad att någon spelar. Hur går det för er andra?? I veckan ska vi hämta vigselringen, o putsa upp de andra, så då får vi vara utan förlovningsringarna nästan en vecka...
Malin johansson: tur att det fanns någon annan som kunde hoppa in iallafall! Vi hade ju problem med solisten, men efter mycket jagande hittade vi ny. Inte så kul när man tror att man är klar på den biten.
Här går det fint, åker på semester med husbilen nu så det blir skönt. Får se hur länge vi blir borta. På måndag måste vi vara hemma igen för då blir det provuppsättning och sambons ska klippa sig.
Hejsan! Här står det bara stilla just nu. Skulle sätta mig och ringa en massa i dag men telefonen var tyst som en mus. Efter 7 samtal med mobilen till telefonbolaget lyckades vi ordna allt men då vart det för sent att ringa så det får jag fixa i morgon.
Har varit utan förlovningsring nu i 3 veckor och de kommer inte att vara klara från putsning förrän den 24:de så då kommer vi att hämta även vigselringarna.
Dock har vi varit inne och provat dem redan så att vi inte skulle behöva göra några ändringar.
Kan bara säga att jag längtar tills jag får ringarna på fingret, guud vad härligt det ska bli!
En fråga?
Har ni andra skrivit någon presentation om gästerna och hur har ni i så fall skrivit?
Jag började med att skriva lite fyndigt om min släkt men sen blev det svårare och svårare eftersom man inte känner alla.
Vad skriver man om tex kompisens flickvän som man bara träffat en gång?
Jag har fått totalt idétorka och vet inte hur jag skall skriva längre
lotta49- vi har skrivit om varje gäst, men det var verkligen ett hästjobb, som tur är så har vi bara 30 gäster, kanske inte så bara, men många verkar ju ha 50-70 st och då blir det nästan dubbelt så jobbigt =)
Vi skrev lite om varje gäst, ska visa några exempel:
Camilla? Brudens barndomsvän. Sko och väskgalen resesäljare som helst dricker Moêt. Ses ofta i en eller annan maskin på gymmet. Sambo med Calle.
Peter- Klädfanatisk djurgårdare som alltid börjar dagen med en hejjarramsa. Jobbar med lås. Sambo med Anna.
Dom vi inte kände så väl fick en liten kortare presentation, men något vet man ju om de flesta.
Louise77: Tack, nu har jag fått lite fler ideér.
Kan säga att jag har typ 45 personer kvar att skriva om men tar jag 10 om dagen så skall det väl förhoppningsvis gå ganska snabbt.
Vi blir ca 65 gäster
A n n i s e n 25/8-07
Super duper tack
Hello,
Vi har också skrivit lite om varje gäst, eller jag ska säga vi SKA skriva lite om varje gäst. Precis som du säger lotta49, så är det svårt ju mindre man känner dem!
Madlin, trevlig semester!
Linda Brud0708
Var så god
Ska du handla parfym i dag?
Malin
Vilken tur att det fanns en ersättare, men förstår att du blev besviken, hade såklart varit kul med musikläraren.
lotta49
vi har också skrivit om gästerna. Vissa blir ju bättre och fyndigare än andra... Började skriva på dem tidigt i år så jag har bara justerat dem lite med tidens gång.
I morrn ska vi ha vår sista värdparsträff, ska bli jätte kul
Troligtvis blir det i morrn vi hämtar sista drickan på systemet. På fredag ska jag o mamma o hämta hem klänningen.