• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • lotta49

Vilka härliga resemål ni har bestämt er för.

Själv kommer vi inte iväg förrän maj nästa år men då bär det av till Malta och sicilien. Det blir en helg i Stockholm för oss veckan efter bröllopet där vi kommer att bo på Hotell Hellsten som jag fick tips om här.

Skulle gärna ha åkt efter bröllopet men vi har en liten här hemma som blir 4 månader när vi gifter oss så därför väntar vi.

• Louise77

Little Mermaid- Så fina dina bordsplaceringar verkar vara, måste ha varit ett häst jobb att göra!

Noomi- Jelly Beans e ju både gott och gulligt. Passar säkert bättre än choklad (som vi tänkt ha) om det är en varm dag.

Vi ska åka en vecka till skiathos, åker redan måndagmorgon, så det blir nog till att börja packa innan semestern. Vi skulle helst velat åka lite längre, men har en nyss fylld 1 åring hemma, och då är det nog bäst att åka en kort flygresa.

Borneo låter superhärligt, och Japan också för den delen. Spännande resor!

• Louise77

innan bröllopet ska det stå, inte innan semestern haha

• Noomi

Nattson
    Ja, tror det kommer bli kanon. Och vilken rundtur ni ska göra! Måste verkligen åka till Japan själv snart. Har bott med tre japanskor så jag har lite skräckblandad förtjusning för det landet.

Nu får vi äntligen gifta oss på riktigt, haha. Har dragit ut på tiden pga PRV, men nu är papprena hemma med rätt namn och allt. Skönt!

• Noomi

Louise77
    Ja, jag har utvecklat ett starkt beroende av Jelly Belly Beans, så det var ett givet val. Med så många olika smaker var det ju inte svårt att passa in färgschemat heller. :D

• Linda Brud0708

Louise77 - tack för tipset med att göra bordsplaceringen i excel. Som jag har kämpat i Word.. gick inget vidare!!
    Har du gjort programmet i Word i övrigt? För nu vet jag inte hur jag får in min excelfil i Word....hmmm... hjälp?

Vår resa går till Cypern. Inte så glamoröst kanske men väldigt skönt att åka iväg.
    Flyget går på måndag morgon så det kan bli lite stressigt! Men hellre det så vi kommer iväg någonstans, det ska bli skönt!

• Nattson

Noomi, jag kan erkänna att det är mest N som vill åka till Japan. Jag är lite rädd för att jag inte kommer att kunna äta något... Men klart att det ska bli spännande. Vi kommer ju bara vara där några dagar. Men i allafall

• Nattson

linda brud0708, det spelar väl ingen roll vart man åker egentligen? Som du säger så blir det skönt att komma bort så att man inte går in i vardagen på en gång!

• Elle83

Åh, va härligt för er alla som ska åka iväg! Passa på att njuta av att vara nygifta. Vi kommer att få njuta av att få en natt själva tillsammans , vi länmar bort våra barn på 2år resp. 2 månader över natten bara. En utlandsrea blir nog någongång under nästa år *hoppas jag*

Börjar ni bli klara med allt snart? Jag har precis gjort klart festprogrammet, så idag ska vi bara sätta ihop det...sen är det klart Ska skriva ut alla namn på placeringskorten oxå, och skriva ut en stor bordsplaceringsskylt. Så är allt sånt klart. Får även alla rispåsar klara idag! Så skönt att kunna bocka av lite mera på listan!

Ha en trvlig helg!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4