• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

madlin

Har vaser från IKEA som heter VASEN..tror jag. Ska ha samma till dukningen

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: ahaaa... samma vas som vi har till dukningen då! Hmm.. ja.. ska kika lite på IKEA och ÖB, vill gärna ha några andra vaser till godiser - som rymmer lite mer

Tror ni dessa två (två olika storlekar att variera med för att få höjdskillnad) funkar?
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/86933500

• Thailands brud

Jag öppnade en egen tråd men fick syn på er! Bara 2.5 vecka kvar nu-kan inte fatta det!! Är SÅ NERVÖS!!!!

• madlin

Thailands brud: ja nu hittade du hit :) Ska ni gifta er i Thailand iom ditt nick?

• Thailands brud

Planerat så från början med det lev ett tradiotnellt kyrkbröllop här hemma istället med allt som hör till

• Louise77

Nattson- nej nej, jag ska gifta mig i Huddinge, du har nog blandat ihop mig med någon

• Thailands brud

madlin: Bröllopsresan däremot går till Thailand och Kambodja

• Noomi

Annisen
    Dom vaserna bli säkert jättebra, kolla bara så skedar lätt går ner.
    Vi har köpt cylinderformade skålar. Men nu när det behövs fler så hittar vi det såklart inte.

• madlin

Thailands brud: aha, på så vis! :)

• Malin johansson

ÅÅ va nu skriver medans jag jobbar;) ÅÅÅ det har inte blivit mycket gjort på de här dagarna, får ta tag i allt när jag kommer hem på måndag...tack föt att ni finns!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4