• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

Vi kommer ha 8 vaser fyllda med olika sorter, sen har vi köpt skedar att ta med samt gammaldags (eller ja, de fanns när jag var liten) godispåsar också. :)
  • MrsMoreira

.... får jag komma?....

:)

Låter som en jättekul idé! Jag ska nog ta och fylla en ordentlig chips-skål med lösviktsgodis i alla olika former. Det blir nog också en höjdare :)

• Noomi

MrsMoreira
    Har inte du ett eget bröllop då? :D

• MrsRose

Noomi: Vilka härliga bilder. Vill också ha! Ska träffa hovmästaren snart, så nu har jag skrivit upp godis på listan också.

• Bröllopstokiig

Noomi: ahaa..... det är våran med, engagerad i kulturlivet i vår stad *s*

• Karra82

Nattson:

Det är jag som gifter mig efter er i Skokloster Kyrka! Har följt tråden men inte skrivit nåt på länge nu... Hur som helst, vi kommer att ha festen i Odensala Bygdegård i Märsta. Skulle haft den i Sko först men det blev lite ändrade planer...

Annars verkar det mesta gå bra för alla, vad skönt! Nu är det inte långt kvar och nervositeten börjar krypa fram nu...

• Nattson

Noomi, det där så jätte smaskigt ut!

MrsMoreira, Japp Skokloster kyrka blir det och festen blir i Skokloster Wärdshus. De har renoverat allt och fått ett nytt kök Så det känns toppen nu!

Kalmar kyrka är fin!

• A n n i s e n  25/8-07

Roligt att se nya namn i tråden

Det där med godisbuffe hade varit ngt för mig med, är en sådan sanslös gottegris..har haft svårt att låta bli godiset som vi har köpt till festen. Ska också ha godiset i vaser, det kommer nog se ganska trevligt & smaskigt ut...

Är det ngt fel på mig som inte är nervös..ngn mer som inte är det ännu?!Risken är väl då att man bryter i hop dagarna innan

Nu ska jag korrekturläsa festprogrammet, har ändrat om i bordsplaceringen, så risken är STOR för stavfel...

• Nattson

Karra82 ja just det så var det! Hoppas allt är bra med er!

Annisen, min sambo är inte nervös än! Så ni kanske skulle ta ett snack

• madlin

Godisbuffé! Åååh, skulle inte vara helt dumt! Undrar vad den blivande maken säger om det?

Godisråtta som man är... vore lite kul med godisbuffé då vi ändå ska ha massa snacks och sådant till kvällen när själva festen börjar. Man behöver ju inte ha massvis med olika godissorter heller, utan favoriterna.

Vad kör ni för vaser? Hmm...

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4