25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
vi har varit tillsamans i 8½ år o förlovade i 7½ år
Är det någon mer här som ska gifta sig utomhus eller rent av i sin trädgård?
Vore kul att utbyta ideer.
Vi ska gifta oss utomhus :)
Dock inte i spöregn, då får vi tränga in oss i den fina bygdegården vi hyr (där kommer festen vara)
Vi ska ockSå gifta oss utomhus. Skulle det regna massor kommer vi vara i ett stort tält utanför festplatsen. :)
Vi ska gifta oss i en kyrka men festen kommer att hållas på en restaurang som har en jätte-veranda på ca 250 kvm så vi hoppas att vi kan vara där ute.
Middagen kommer vi att äta inne men snacks, dryck, mingel och musik kommer att spelas där ute
Vad kul att fler kommer att vara ute:).
Vi gifter oss som sagt i vår trädgård, på vår altan under tak. Så vi är inte helt beroende av vädret även om det naturligvis är mycket trevligare med sol.
Vi kommer att klä in stora delar av altanen med vitt tyg och tyll. Ordna med ett litet "altarbord" samt pynta med blommor. Vår granne, en äldre man ska spela fiol under vigseln.
Jag håller alla tummar för att vädret ska bli bra på vår dag. Nu kan det väl knappast komma mer regn?
Vi får verkligen hoppas att det har regnat klart...tyvärr ska det väl bli sämre väder på torsdag...
ja, jag såg också att det skulle bli sämre. Dock vore det skönt om det inte är FÖR varmt.
Det är ju inge kul att gå runt i vacker brudklänning när det är typ 30 grader
Nä, 20-25 grader, sol med lite vita stackmoln så fotografierna blir snygga!
Ja, fint väder vill jag ha. Jag har ingen traditionell brudklänning så för egen del spelar inte värmen nån roll.
Vi håller tummarna!