25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Då hoppas vi på det bästa båda två då. :)
Kommer bli kanon det här!
Noomi: det tror jag absolut!! :) Är er vigselförrättaren känd iom hon varit med på tv?
Hej!
Jag ska också gifta mig den 25, har skrivit i er tråd nån gång, men har hela tiden läst den.
Såg att du Noomi ska köpa sidenband, och måste då bara tipsa om ett ställe i england som säljer via internet bra kvalite, snabb leverans och superbra priser. Jag beställde nu för andra gången.
Nu beställde jag 20 m 3mm satinband, 8m 16mm satinband och ett litet bland kit med olika band, med fraktkostnader så gick det på 106 kr. Toppen eller hur?
www.ribbonoasis.co.uk
Gällande planering har vi också en hel del kvar att göra, men är lediga just nu, så det känns rimligt att hinna med. Börjar dock bli lite nervös, spec när jag tänker på möhippan, tror att den blir nu på lördag, för min sambo ska ha sin den 18/8 och eftersov vi har en 1 åring så antar jag att det inte är samma helg.
Hej hopp!
madlin
Näe, bara på lokaltv. :D Men hon är engagerad i kulturlivet här i Halmstad, så hon brukar synas.
Louise77
Det låter jättebra, tack för tipset! Hur lång tid tar frakten?
Noomi, om jag inte minns fel, beställde för ca 8 månader sedan, tror att det tog 5 dagar.
Då blir det nog inköp där. Kanon! :)
Louise77, visst skulle du gifta dig i Skokloster också? Efter mig va? Vart var det ni skulle ha festen?
Noomi
Godisbuffé? Berätta berätta?! Jag är en riktig godisgris, det skulle vara kul att göra nånting av det :)
Nattson
Ska du gifta dig i Skokloster? Jag gifter mig ju i Bålsta! Va kul! Var ska festen vara? Vi är i Kalmar ka och sen Knarrbacken.
MrsMoreira
Det är vi med, så godisbuffé är givet på vårat bröllop! :D
Det kommer ställas fram efter tårtan och stå framme resten av festen. Exempel på bilder kan du se här: community.theknot.com/cs/ks/user/page.aspx
Noomi
Åh herreguuud, jag svimmar nästan av sockerförgiftning bara av att titta på det där!! Jag m å s t e göra nånting liknande!!