• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Malin johansson

Usch jag tycker att min göra lista är mycket längre än eran :/
    Imorgon (förhoppningsvis)ska jag lämna in klänningen o göra de sista sjusteringarna + köpa torsoletten på brudbutiken. Måste leta reda på trosor som passar till. Vi ska beställa mousserande vin på systemet, på onsdag ska vi göra det sista på festprogrammen, köpa kaffe, snacks till kvällen, kolla allt med kantorn...ååå nu gråter jag snart...vill inte skriva mer. är så rädd o stressa ihjäl mig så man är hel slut på bröllopet. Ska på konferens till finland tors-måm...hoppas man kan koppla av iaf. O så är jag en sådan kontroll människa att jag inte kan lämna över vissa saker utan vill göra dem själv. Ja o så är vi inte helt klara med snittarna, måste provsmaka, finns mycket måsten hos oss. nej ska försöka sova nu...kram på er

• A n n i s e n  25/8-07

Malin och rose25

Jobbigt med stressen, jag pratar (hihi) med mig själv varje dag nu att jag måste ta det lugnt och allt blir bra Känner att det funkar försöker att sitta ner i soffan o koppla av också inte bára fara omkring. Har ett jobb som kan vara mycket stressigt & har lärt mig att hantera & lugna mig själv. Försök att dela upp em/kvällen i en bröllops och en vila/göra ngt annat del..hoppas att det hjälper er också!!! Klart att vi inte ska vara sönderstressade på vår bröllopsdag

• Linda Brud0708

Malin johansson
    Jag förstår precis hur du känner för jag är likadan som du. Men ju mer jag stressar upp mig ju mindre får jag koll på läget och får inte något gjort. Och så blir jag ännu mer stressad. Ond cirkel!!
    Just nu känns det som mina mardrömmar blir sanna - inget är klart när det väl är bröllopsdagen!! Puuuhhh...

• kluddan

ser ni pratar stress här. vi har ju dock det mesta fixat men jag känner mig ändå supersterssad. Har ju haft lite dukproblem innan men ringde imorse en firma som hyr ut linnedukar för 60kr stycket. Perfekt :)

• Nattson

För mig börjar stressen avta lite... Sen vi träffade restaurangchefen och såg att de hade dunderkoll på allt så har stressen släppt lite, vilket är skönt. Jag höll ju på att gå upp i atomer innan.

Vi har varit ihop i 5år den 25aug oct förlovade i 1,5år.

• Tilla80

vi har varit ihop i 2,5 år och förlovade 1 år!

• lotta49

Hej! Jag insåg i dag att jag glömt ringa kantorn angående våran utgångs-marsch och nu hittar jag inte lappen, kommer inte ens i håg vad hon hette

Snacka om förvirrad alltså!

Sen är det mest bara finlirrr kvar. Känner jag mig själv rätt så kommer bridzillan i mig fram typ sista veckan

Jag och min m2b har vart tillsammans i 2 år och förlovade i ett.

• MrsMoreira

Hej tjejer! Nu hade jag faktiskt tänkt ge mig in i denna tråd på riktigt :) Ikväll ska jag till sömmerskan och fixa lite med klänningen.
    Annat som ska göras:
    Boka musikanläggning
    Boka tallrikar, bestick, glas
    Bestämma menyn exakt
    Prata med en musiker ang låtar han ska spela
    Gå in skorna :)
    Köpa ballonger
    Göra provuppsättning av håret
    FÅ EN MÖHIPPA!

• Nattson

Jag var på panduro en sväng för att köpa silverfärgat papper. Men jäklar vad dyrt det är! det pappret vi vill ha kostar 4kr per ark, kanske inte låter så mycket men det blir ju 480sek... Ingen som ver vart man kan köpa billigt papper i Stockholm?

• MrsMoreira

kanske skulle lägga till samma info som ni andra gjort: Varit ihop i 5 år på bröllopsdagen, förlovade i 3,5 år. Han är snart 26, jag 21.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4