25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Noomi: Lyssnade på ditt program igår. Jättekul! Inte så många bra sorti-tips förstås, men en fin liten låt på slutet...
Ja nu är det mycket bröllop hela tiden
Hämtade ut vigselprogrammen, placeringskort och festprogrammshäftet i dag, var jätte fint
Noomi, jag jag ska fortsätta sola, måste ha färg...M är jätte brun efter några ggr i solariet, men jag får kämpa. Har köpt ngn dunderpeeling (enligt hudterapeuten i dag som jag ska köra med 2ggr i veckan, samt kör jag gärnet med porplåster, så det kommer nog att bli bra...hoppas jag... Föresten godis kom i dag, hade inte klibbat, men kanske om det legat längre i postlådan...solan värmde direkt på i dag när jag kom hem på lunch...
Nu ska jag beställa ny väska till den stora dagen, den andra är förliten trots att jag inte ska ha så mkt i...har med en större väska med atteraljer
rose25
Jag tyckte annars det där med pressad potatis lät bra.
Annisen
Vilken tur att det inte hade klibbat! Var lite sugen på att beställa mer till godisbuffén, men sambon sa stopp. :( :D
Bara lite nyfiken, hur länge har ni varit tillsammans nu innan ni gifter er? Vi har varit tillsammans i 15 år. (förlovade oss efter 6 år, så en lång förlovning alltså)
Vi har varit tillsammans i 7 år och förlovade i 3½ år när vi gifter oss.
Vi har varit tillsammans i 5 år och förlovade i 1.
Noomi
Jag får inte heller beställa mer för min blivande
Vi har varit tillsammans i 12 år och förlovade i 5år.
Förresten, ringde systemet i dag för att kolla upp så att allt verkligen var ok med vår beställning och de hittar INTE den...hrm tur att jag ringde...puh!!!
Dubbelkolla allt brudar!!!
ÅÅÅ jag tror jag går under, känner mig hur stressad som hellst. jobbar as mycket nu tom samma vecka som bröllopet är, då är vi lediga den veckan o veckan efter. O fjärilarna börjar bosätta sig i magen:)
Vi har varit tillsammans i 10 år o förlovade i 4.
En till som känner sig stressad till tusen. Ska följa Annisens råd och dubbelkolla allt i veckan. Särskilt solisten som inte svarat på mitt senaste mail. Nervöst.