• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Linda Brud0708

Det blev hippa för min del igår!
    Ah vilken underbar dag. Blev bättre än jag någonsin kunde ana!!

Telefonen ringde 8.15 med meddelande om att det stod ett paket utanför dörren. Det var ledtrådar som jag skulle följa. Åkte sen iväg till ett en sjö och där väntade ännu fler vänner med uppdukad frukost. Sen åkte vi till ett äventyrsland - och sen skulle jag upp i ett flygplan Det var häftigt! Sen åkte vi hem till en av kompisarna och fick lunch. Sen var det lite uppdrag för min del och efter det fick jag ansikts, hand och fotmassage. Skönt!! Och efter det grillning och fest! Såå himla kul!

• fröken pixie

Vad kul med era hippor!

Veckan som gick hann jag fixa en hel del.

*göra klart vigselprogrammet
    *fixa placeringskort
    *köpa bh + skor till mig, kläder till 3åringen
    *Köpa sherry, lådvin (till kvällen), vitt vin till förrätten, mousserande vin.
    *varit hos frisören och provat friyr
    *solat solarium
    *testat rödviner (inte hittat nån favvo)

Så jag känner mig rätt nöjd.

over-and-out

• Nattson

Hej på er! Härligt med ny tråd!! Sista innna vi gifter oss!

Det låter som om ni haft roliga hippor i helgen tjejer!

I helgen har jag provat min klänning igen. Den gick på untan problem!! Jag har lyckats att gå ner de kilona som var i vägen sist, Yes! Jag hade sminkat mig och satt på smyckerna som jag ska ha så att jag skulle få en komplett bild. Jag blev jätte nöjd och lände mig så fin i klänningen. Mamma och jag har bakat 50 röda hjärtan i trolldeg som vi ska sätta silver lappar på med hästernas namn. Nu till det super långa ordet placeringskortshållare... det var ganska så kletigt och både jag och mamma hade rödare händer än normalt ha ha

I veckan som kommer ska vi lämna in listan med allergier till wärdshuset samt antalet gäster. Jag ska försöka hinna sola lite solarium och sen är det festprogrammet... fast det har jag helt överlåtit till N. Jag tycker att det är så otroligt tråkigt och han verkar tycka att det är kul... så det är nog bara bra att han får göra det!

Jag är också nyfiken på er i tråden, så här kommer lite info om mig och min sambo.

Natalie & Nicklas 30 resp 32
    Vigsel: Skokloster kyrka
    Fest: Skokloster wärdshus
    Klänning: Benjamin Roberts style 705, slutar precis ovanför bysten, inga axelband. Är ganska utsmyckad just över bysten och draperingen. Släpet är ca 2m.
    Färg tema: Rött, vitt och silver!

Jag måste hinna köpa fina underkläder.. jag behöver ingen bh under klänningen men ett par snygga trosor vill man ju ha!

• madlin

Idag provade även jag klänningen och måttade in den lite så den sitter fint. Har nyligen gått igenom en operation o mått rätt dåligt så kilonen har rasat på mig. Så nu blev de några centimeter o sy in och jag måste försöka lägga på mig lite, ser inte hälsosamt ut då jag redan var pinnsmal innan. Blir svullodiet 2 veckor framöver utan få dålig hy och allt det där, ha ha!!

• Nattson

Madlin, passa på att äta massor med godsaker! Hoppas att du mår bättre nu!

• Tilla80

Jag känner mig rätt så lugn. Jag har bara kvar att hämta bröllopsklänningen, köpa BH och fixa lite med morgongåvan.

Dock är jag inte lugn i nerverna!! Börjar blir rejält nervös!

• Nattson

Tilla80, det där med morgongåva har jag nästan glömt! Förra året var vi i Slovenien och där köpte jag två vackra kristall glas som de graverade in våra namn och datumet på. Det ska jag ge N i morgongåva. Men jag funderar på att ge honom en helg på hans favvo ö i skärgården också.
    Jag har redan fått min morgongåva. Det är en ring i vitt guld med 9 diamanter i. Det är en ring som går i N´s släkt och har varit hans farmors.

• Tilla80

Nattson: Vilken fin morgongåva du har fått! Själv så ska jag ge en secret box. Har bestämmt mig för vilka foto jag vill ha så det tar ca en vecka innan jag får dem. Så måste jag köpa ett fint fotoalbum till dem.

• madlin

Nattson: tack snälla! Ja, jag har ju ont men allting är relativt! Ska verkligen passa på o äta onyttigt nu ;) Synd att det inte var Jul nu, då skulle man lätt gå upp 2-5 kg på alla julbord man äter *s*

Vilken fin morgongåva du fått och ska ge! Min sambo klurar fortfarande vad han ska ge mig *s*

• Nattson

Madlin, förstår att han klurar... det är svårt tycker jag!
    Ja det är en fin morgongåva, han friade med den ringen förra året så den har lite extra betydelse

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4