25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Madlin, kommer det onda att gå över till den 25 eller tar du värktabletter?
Nattson: men så sött! kan tänka mig att den blir betydelsefull då :)
Ja de är ju rätt svårt o komma på nåt extra bra. Sambon har alltid haft svårt o köpa presenter i övrigt så de här blir nog en svår nöt att knäcka ;)
Har ingen aning om det onda kommer släppa förräns den 25:e, jag hoppas på det iallafall så man kan smutta på lite bubbel och vin.
Hej tjejer! Skrev i en tidigare tråd men föll liksom bort lite grann en sväng men jag tänkte höra om jag får hoppa på här igen.
Här kommer lite fakta om mig och min m2b:
Sofia o Magnus 27 resp 31 år
Vigsel: Karlskoga kyrka
Fest: Kupolen
Klänning: En ljus champange-färgad kopia från Victoria Style, beställd från Kanacca. Axelband, pärlor på bysten. Drapering i fram samt ett kapellsläp.
Färgtema: Mörkblått,vitt och silver
Det vi har kvar är placeringkorten, printa ut festprogrammen, bränna fler skivor med musik samt fixa priser till vår tips-promenad.
Helt sjukt att vi inte har långt kvar nu tjejer!
Då håller jag tummarna för att det går över till den 25 Madlin!
lotta49 klart du får hoppa in igen! Vilka härliga färger ni ska ha!
Nattson: tack snälla!
tack så mycket Nattson!
som jag letat efter den nya tråden Tur jag hitta hit.
Madlin
stackars dig, håller tummarna att du blir smärtfri fort.
Kommer precis från min ansiktbehandling...hade supermkt pormaskisar precis som jag sett..hon tror att det är solariet..tror jag med för det är det enda jag har ändrat på den sista tiden..JAG VILL JU BLI BRUN
Här kommer lite fakta om mig och min m2b:
Carolin o Björn 25 resp 26 år
Vigsel: Rinkaby kyrka (utanför Kristianstad)
Fest: Idrottsplatsen i Rinkaby
Klänning: Vit klänning med rött uppe o nere samt i snörningen bak. Beställd från littlecoral.
Färgtema: Ljusblått,vitt och guld
Det enda vi har kvar nu är inköp av duk. Resten är fixat
Vilken fart det har blivit i den här tråden, kul!
Nu börjar det bli bröllopsplanering dygnet runt känns det som. Massor av småsaker som ska inhandlas (idag: brödkorg till buffén och marmelader till frukosten dagen efter) och saker som är inbokade.
Men det är skoj... riktigt nervöst, men skoj!
Annisen: Det där med solariet har jag inte hört... ska du fortsätta med det ändå?