• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • MrsMoreira

Vi ska inte vara ute, men festlokalen ligger ganska fint med gräsmatta och så utanför, så man vill ju kunna gå ut och ta luft.. Hoppas också på medelbra väder, lite kyligare än idag och lite moln.

Har ni köpt några presenter/morgongåvor till era grabbar? Min får en flaska Cristal av mig som vi ska öppna på hotellet helgen efter, ett armband från Guldfynd i silver och läder, samt manschettknappar i silver (som han ska ha på bröllopet)

• Malin johansson

Jag o min blivande ska köpa en morgongåva till oss båda...en hundvalp som vi får hämta dagarna efter bröllopet:)

• MrsMoreira

Malin JOhansson

Å herregud va mysigt! Vilken underbar gåva! Hoppas det går bra och att den är rumsren och allt :P

• fröken pixie

Nej vi har inte ens tänkt på morgongåva ö h t. Vi får se hur det blir med det.

• A n n i s e n  25/8-07

Malin

Vad underbart, vilken sorts vovve blir det?!

• Theresekarlsson

Jag har gjort en jag älskar dig bok...med secret box bilder

• MrsRose

Malin Johansson: Så mysigt med en hund. Vi har också hund. Kommer ihåg när han var valp. En sån härlig tid.
    Min morgongåva kommer att vara en flaska vin där namn och datum graveras in och så har jag beställt en egen fotobok på nätet med massor av fina bilder i.

• Malin johansson

Det är en golden retriver:)Vi har pratat om hund i många år, jag har haft sedan jag var liten. Men vi har varit oense om rasen men starkast vinner ju;) (jag) Så nu är vi oense om namnet istället;) haha

• MrsRose

Åh, en golden retriever. Vi hade en golden när vi var små. Nu har vi en Berner Sennen. Stora hundar båda två som är ganska lika till sättet.

• MrsRose

Har ni någon hemsida om ert bröllop?
    (har kanske frågat tidigare)
    Hade varit kul om ni ville lägga ut dem i så fall. Vår kommer här:
    hem.bredband.net/tinapatrik

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4