• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

Wow vilka resor ni ska åka på.
    Själv kan jag knappt va bort en vecka så jag kommer nog aldrig utanför Europa

• kluddan

vi ska inte åka på nån bröllopsresa. Har ju en son på 11 månader som jag aldrig hade klarat av o lämna bort 1 vecka. Så det blir till o resa senare i sådanafall. Inget jag saknar faktiskt

• A n n i s e n  25/8-07

Vad jobbig man ska vara som ska ändra in i det sista.. ringde till tjejen som gör tårtan i dag, tror allt det blir smaskigare med chockladbottnar i tårtan...

Dessutom var jag bara tvungen att ringa systemet igen och kolla att allt var ok
    Det mesta hade redan kommit så nästa vecka kan vi släpa hem allt.

• Louise77

Linda Brud0708
    Jag gjorde programet i publisher, började i word, men det var så krångligt att få sidorna rätt, oavsett vad du använder så kopierar du bara bordsplaceringen, och klistrar in där du vill ha den, voila!

• fröken pixie

Vi blir borta bara två nätter. Min blivande kan inte vara borta längre från jobbet och vi brukar inte lämna bort sonen så långa perioder.

• Louise77

Vi ska ta med oss vår dotter på bröllopsresa. Hon är 1 år. Kanske när vi firar vår ett års bröllopsdag kan vi åka iväg själv en vecka eller en weekend. Tror iofs att hon skulle klara sig alldeles utmärkt utan oss nu. Men jag tror inte vi skulle klara oss utan henne

• moimukulatt

puh. Jag har inte skrivit på jäääte länge. Har knappt orkat läsa i tråden, känner att vi ligger så långt eter.. massor att göra.. Men det mesta kommer la att lösa sig. Ingen ork å energi. Allt känns bara trist just nu....

Anar möhippa imorgon. Känner att jag är inte på speciellt bra humör. men det ordnar sig nog när det väl kommer igång.. Eller så är det inte alls imorgon.... Vi får väl se. Lite trist om de skulle lägga den helgan innan, då vi för övrigt inte skall vara hemma...

Ville bara skriva av mej lite. Har lite ångest med allt å ni verkar så himla klara med allt. Trodde aldrig att jag skulle hamna här, jag började ju i så god tid. Men med en sambo som inte engagerar sig så himla mkt så blir det ju som det blir......

Pust. Tack för mej... Å natti natt.

• Noomi

moimukulatt
    Det ordnar sig ska du se, vi har också massor av saker kvar men vi hinner. Har en lång, lång lista på saker som ska göras/köpas som vi bockar av efter hand. Då känns det som att man har hyffsad koll, även om det är mycket kvar.

• Linda Brud0708

Nattson
    Nä visst spelar det inte någon roll vart man åker. Det viktiga är att man är tillsammas och får smällta in allt som hänt på sin bröllopsdag.
    Fast jag tror nog att en dröm vore att åka på en lång bröllopsresa till något exotiskt ställe
    Men jag är jätte glad för att vår resa är bokad...

Idag ska jag åka och hämta min ring!! Wiiiee! Men det har ju naturligtvis strulat till sig med putsning av våra förlovningsringar och gravering av R´s ring. De kunde inte ha dem klara förrän den 31:e - jo det är så dax. Men de kunde skicka den tidigare. Jo det vore ju snyggt om de kom bort med posten och vi dagen innan bröllopet står utan förlovningsringare. Nej jag får höra hur de tänkt lösa det.. för mitt problem är det då inte! (det står i papperna att gravering och putsning ingå och att de skulle ringa när vi skulle hämta aliansringen och lämna de andra..) PUH!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4