25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Noomi
hehe.. tänk vad killar kan!
Noomi, vad snygg han blev.
Micke hade sin riktiga svensexa förra lördan. Såhär snygg var han då.....
moimukulatt.blogspot.com/
Ännu ingen möhippa... dan e inte slut än....
Jag har gjort massor med olika listor: planering, att köpa, att tillverka, festprogramet, hotellpåsen, tipspromenaden för att nämna några....
Bara till å beta av....
Linda Brud0708
Hehe, ja ibland så. Syns inte så mycket på bilden men han var extremt lik Per Gessle back in the days. Extremt kul! :D
moimukulatt
Coola kläder!! Vad är det för kjol(eller vad det nu är) han har? Är det nåt som används inom militären?
Här har vi gjort en tvärvändning: Egenlagad buffe blev på en kväll istället en catering-buffe, även tårtan är nu beställd istället för hemlagad som det var tänkt. KÄnns superskönt att slippa tänka på att laga mat och greja, istället kan vi umgås med m2bs familj som faktiskt inte är här länge alls.
MrsMoreira
Precis så gjorde min kompis också. Hon skulle göra allt själv (med hjälp av sin familj) men det slutade med att allt caterades. Tror inte hon ångrade det en sekund.
Själv är jag bara ansvarig för brödet, känns lagom betungande. :D
Noomi: det är en Lotta kjol(som mlitära damer hade förr innan de fick ha byxor) han har på sig och ja det är militära kläder.
Vi håller på med en hel del militärt. Så det blev temat.
Han tyckte det var intressant att köra gokart i kjol..
moimukulatt: har också mycket kvar fastän det inte låter som så, vi ska ju även fixa halva buffén själva så det blir tight om tid sista veckan.
Idag ska vi iväg o köpa de sista prylarna iallafall - vad vi vet! Måste bl.a köpa en till vas till borden då vi fick möblera om och fick då ett bord extra. Jaga underkläder till mig, känns som man behöver sig extra ombyte om de ska bli varmt o fuktigt. Inte så bra luftkonditionering i klänningen nej ;)
Sen är de massa annat som kommit till, köpa dw band till filmkameran (inte en tanke på att köpa nya förräns nu!), penna till kärleksboken (morgongåvan), handdukar till toaletterna, en brödkorg (!!), tårtbestick och någon fin burk att fylla upp med lite godsaker i till vigselförrättaren. Hon var så bestämd med att hon inte ville ha pengar för reseersättning eller några presenter, men något litet vill man ju ge så då får de bli en fin glasburk som vi fyller med något gott i. Och så ska vi köpa godis som vi ska fylla i de jättefina syltburkarna i olika storlekar som jag fyndade igår. Mousserat hoppas jag systembolaget har inne det antal vi behöver, önsketänkande kanske ;)
moimukulatt o Noomi
Jisses vilka snyggingar
Min älskling ska få sin svensexa helgen innan, blev så sent för annars kunde inte hans brorsa vara med.
MrsMoreira
Måste va en härlig känsla att ha caterat bort det hela Mkt jobb, visst kostar det..men då behöver man inte ha oron att det inte ska bli klart...
Jag har haft en jobbig dröm inatt, att av våra 64 gäster kom bara 35...puh så ledsen jag var..och allt var galet...konstig lokal osv..ville bara åka utomlands och gifta mig i stället
moimukulatt
Den tycker jag alla ska ha, tänk vad skönt att slippa svettiga byxor. Dessutom var han ju snygg i den! :)
Annisen
Usch vad jobbigt med drömmar. Jag har inte drömt nåt på jättelänge, misstänker att min kropp behöver stänga av bröllopsplaneringen åtminstonde några timmar per dygn. :D
Ja det är jobbigt med drömmar, har inte drömt ngt på evigheter om bröllopet. Hoppas det var tillfälligt...
I morrn ska vi fixa till det sista i festprogrammet, jag ändrade ju på bordsplaceringen, men kan inte fixa det sista själv...
Också ska vi proväta maten, ska bli jätte spännande.
Vad fixar ni andra med i helgen?
Hoppas att det ska hålla sig lugnt nu framöver, vi har verkligen inte mkt kvar och det vi har kvar är sådant som inte har gått att fixa tidigare heller. Önskar att vi alla har två lugna veckor framför oss så att vi är riktig pigga på den stora dagen