25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Usch nu börjar jag känna riktig panik med allt, fast egentligen är det väl inte så mycket kvar. Min mamma kom med slipsarna till vår son o syrrans son, sååå fina, ser ut som köpta:) Vi ska baka bröd o smaka snittar i veckan, jag ska lämna in klänningen. Hur lång tid tar det föresten o få hem mousserande vin från systemet??
Phu! Har knåpat med servetter hela kvällen. Jösses vad snabbt det går nu! Jag som tyckt att vi har så mycket tid kvar. Var är den tiden nu?
Vad spännande det är. Min lille son tror att jag, han och pappa ska gifta oss alla tre. Det är kärligheten säger han, gullungen:)
Kanon bra sida Noomi, tackar
Malin
Vi beställde från systemet för en vecka sedan, det ska komma denna veckan...Är nog inte fel att åka till systemet i morrn, förhoppningsvis har de det hemma
Undrar vad mina skor från ebay håller hus...borde ha kommit nu, tur att jag har andra skor
Nu har vi printat och vikt festprogram för hela slanten. Vad mycket papper det blir. Phu! Sen är det ju vigselprogram också...
Vi har vår bröllopsfest på en restaurang och jag är glad att jag slipper bestyren runt dukningen. Att vika servetter till alla låter jobbigt. *öm i fingrarna efter vikningen av alla festprogram*
Idag har jag bokat en tjej som ska fixa mina naglar samt ringt ett fotvårdsställe och bokat pedikyr till dagen före bröllopet. Lite lyx inför den stora dagen skadar inte. Ska ni andra göra några behandlingar?
Little Mermaid: Jag var på ansiktsbehandling igår och så har jag bokat ögonfransförlängning och naglar till nästa vecka.
Ska ge mig på att skriva uta alla papper imorgon tänkte jag. Ser inte fram emot att sitta och vika alla. Får väl göra det på lördag, när sambon ska få sin svensexa!
Little Mermaid
härligt att ha gjort klart dem, har förstått att det tar lite tid med trycksakerna. Skulle va kul att se bilder på era trycksaker ni som har gjort själva
Vi ska skriva ut vårt festprogram nästa vecka, är lite orolig att det blir sena återbud & att vi måst ändra om i bordsplacetingen som står med där samt en presentation av gästerna...Sedan har vi en sådan tur att våra värdpar sätter i hop alla programmen. Så snällt av dem
Jag har varit på ansiktsbehandling & nästa vecka ska jag göra nagelförlängning & pedikyr.
Jag ska fixa gelénaglar & göra en spraydusch (soldusch)....
Hej tjejer!
Vi var och provsmakade tårtan igår! Den var jättegod! N var så glad över att vi ska ha en tårta som han också kan äta ( han är allergisk mot ägg) Så han tog flera bitar he he
Det som återstår nu är att printa vigselprogram och festprogram. Ser fram emot nästa torsdag då vi ska öva med alla inblandade i kyrkan
Nattson
Kul att tårtan var god, vad ska ni ha i?
Vi ska också öva nästa torsdag med hela följet, känns jäte skönt att få öva
Annisen, vi ska ha choklad, jordgubbar, grädde osv i. Ungefär som en princess tårta fast med choklad i.
Det är en av tärnorna som missar övningen på torsdag pga att hon kommer på kvällen från London. Men det ordnar sig