• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Malin johansson

Vi ska ha 2 psalmer o 2 solosånger. Äntligen känns det som vi ligger bra till med planeringen, är dock första gången på hela tiden. Klänningen lämnade jag in igår för de sista justeringarna. I förrgår hämtade vi ringen + putsade upp förlovningsringarna....alltså jag höll på o börja tjura, ringen blev så otroligt vacker, precis som jag hade tänkt det!! Vi har hämtat mousserande vinet o det alkoholfria. Igår sov jag o barnen hos min mamma medans sambon jobbade. Vi hade provsmakning på "snittarna" till brudskålen. Så nu är det bestämt också. Känns så otroligt skönt. Har solat idag, imorgon ska jag köpa trosor. Köpte korsett o stay ups när jag lämnade in klänningen igår. På onsdag ska jag hämta klänningen + underkjolen. på torsdag hämtar vi sambons kläder, + att jag ska o plocka ögonbrynen + vaxa mustachen;)Eller hur det stavas. Nu är dte inte långt kvar tjejer!!

• lotta49

Vi ska ha solosång och 2 st psalmer, prästen räknade på att hela ceremonin skulle ta ca 25 min och det känns också ganska skönt dåå vi med har små barn som har svårt att sitta still.

Festprogrammen är så gott som klara, de skall bara justeras lite med buffén och sen ska de printas.

Kom på massor med smågrejer i går som jag nästan glömt så i dag blir det till att skriva checklista nr 3

• A n n i s e n  25/8-07

Vi skriver ut festprogrammen på onsdag nästa vecka.

• Noomi

Annisen
    Har er prognos ändrat sig något? Vi ska nämligen ha växlande molnighet nu (funderar på att börja lita på sidan igen :D).

• lotta49

Haha, här hos mig står det att det kommer att vara molnigt på förmiddagen men att det sen kommer att spricka upp, alltså inget regn!

• Little Mermaid

Någon som har lust att lägga in sin checklista inför bröllopsdagen här? Vore bra att se om man missat något...

• kluddan

vad är det för vädersida ni är inne o kollar på?

• Little Mermaid

Kolla på s. 24 eller 23 i denna tråd. Där finns en länk.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    sol & moln ser det för tillfället ut som
    Låter som en perfekt blandning

Nu ska jag åka och hämta klänningen

• madlin

Nu är vi hemma från vår korta semester, skulle egentligen varit kvar till Söndagen men fick ett kryptiskt sms om att vi skulle vara hemma till Fredag kväll, för på Lördagen skulle det vankas svensexa för sambon.

Det var lite klurigt hur jag skulle avbryta vår semester på ett sätt så han inte anar något. Men sa att jag fått ont igen, har fortfarande ont till o från efter operationen jag gjorde i början av augusti. Så vi körde hemåt, han muttrandes - han ska bara veta ;)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4