25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
En fråga, gifter ni er 25/8? Isåfall hoppar ajg gräna på här...
Var svårt att hitta en bild av nån anledning, men en sån här är det: brollopstorget.se/Annonser/
wicks
Ja annars vore det en väldigt konstig titel på tråden. ;)
Noomi: jättesnygg! Vad kostar den som ny?
Tack! :) 4900kr betalade jag, så det känns jättebra med tanke på att jag från början kollade på klänningar som låg på 10-15000.
så då kan amn hoppa på? är ni andra kalra emd allt?
vi har massor med prylar kvar. klänningen vart klar igår *S*
wicks
Klart du kan! Vi har också massor med saker kvar. Inga jättegrejer, men det finns att göra. :)
wicks- välkommen hit, jag har inte heller varit här så länge, men det är lika trevligt för det
Vart ska du gifta dig nånstans?
Vad har du kvar att göra? Jag har mest småpysselsaker kvar, tänkte försöka fixa det mesta i helgen. Har också musiken kvar att fixa, och det kan ju bli ett ganska stort jobb.
Hur gör ni andra med musiken? Ska ni ha liveband, eller nått annat?
Vi hoppas att vi kan ordna något liv, emn de tär bara förhoppningar.
Vi gifteross på Ängratörn i Ljusdals närhet. Ni då?
GIfter ni er kyrkligt eller borgligt?
Vi har redan tagit ahdn om den juridiska dleen (vad tråkigt det lät, det var egnetligen helt underbart) och kommer vigas av en schaman på bröllopet.
Nu ska det packas, åker till svärföräldrarna imorgon och blir där tills det är dags. Dyker nog in här något så följer med spänning diksutionen.
Denna klänning ska ajg ha om någon undrar:
www.flickr.com/photos/96686567@N00/838679451/
VI ska ha medeltidstema, ni andra då?
Ojojoj klockan är nu 03.50 och vi är fortfarande kvar på min m2b:s jobb och skriver ut festprogram. Tog längre tid än vi trodde. Men men fina blid de:)
Vi ska gifta oss i värmland (bor i stockholm) så vi åker dit på måndag morgon så vi har några måsten kvar innan vi kan dra. Är ni nervösa tjejer? Jag är mest nervös för det regnar, ska gifta mig utomhus. Men sen finns det ju 1000 andra saker att oroa sig för.hahaha
Nu sitter jag här o väntar på att de ska komma o ta älsklingen
Kunde inte sova, så jag smög upp o hoppade i joggingdressen