25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Jag tror att jag kommer att gråta som tusan....när vi var och träfade organisten och bestämde in-ut gångsmusik så blev jag helt tårögd redan då...
Vi har däremot inte övat i kyrkan för vår präst sa att man bara blir mer nervös ifall man övar.....då är man mer inställd på att man inte ska göra några fel....
Fick ett plötsligt hjärnsläpp igår och började fundera på vilken sida bruden ska gå på, på vägen in? Visst är det till vänster?
vänster
fröken pixie
Hoppas det..haha
Jajamen det är till vänster.
Jag tycker det känns skönt att få öva, tärnorna ville gärna det också. Jag kommer inte anstränga mig för att komma i håg det sådär fasligt, för prästen sa att han viskar till oss om vi glömmer. Tänkte lägga ett varsitt vigselprogram till oss där framme Känns bara skönt att få känna på känslan av själva vigseln under övningen.
Jag fick för mig att det är på högern. Så visade prästen i alla fall.
Stämmer det verkligen?
Näe till vänster ska ju bruden gå :)
Idag blir det att prova klänningen igen, får hoppas hon sytt in den såpass så hon slipper sy in mer. Tyckte hon var lite feg i måttningen sist, den som lever får se!
Och så ska jag skjutsa en ovetandes blivande till sin sexa ;)
madlin
har du gått ner mkt i vikt?
Kul för din blivande, vi är visst några brudar vars blivande är på svensexa i dag
Vi får ingen sexa o hippa ....men våra kära familjer ska bjuda oss på en libanesisk restaurang med magdans ikväll....ska bli jätte kul.....
A n n i s e n 25/8-07: njaee... jag har gått ner något kilo bara sen operationen jag gjorde (brukar vara så) - men klänningen var aningens för stor kring midjan/höften där bak redan från början, så det är det som fixats till.
Det verkar vara en hel del svensexor idag! Roligt! Kanske blir någon möhippad idag med? :)