25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
På denna länk: www.weather.com/outlook/events/weddings/tenday/SWXX0011
Det är ju vädret i huddinge. du ändrar det nånstans på den sidan så att du får din stad.
Hos oss blir det mest molnigt!Bor utanför Sundsvall. Hoppas att det blir så eller bättre, vad som helst bara inte åska och regn...
Louise77: Hoppas kartan visade fel över er...
Nu kom min sambo hem, bra på lyset ser jag ;) Vilken tur han har hyffs nog o gå hem när de börjar bli lite för mycket då! Ska ta o höra hur han har haft det med gocartracing, och "camping" och trubadurkvällen nu ;) :D Om jag får nåt vettigt ur han dvs... hahahaha!!
Jag har fortfarande inte fått hem älsklingen! Han glömde dessutom nycklarna och mobilen i all hast imorse. Hoppas någon snäll kompis hjälper honom hem om det blivit för mycket...
Madlin och rose25, hoppas att era m2b fick en bra svensexa! Jag är nyss hemkommen från en kompis bröllop. Det var ett borgeligt bröllop i ett slott. Väldigt trevligt!
Våra vigselprogram är äntligen klara... Så nu ska jag bara kolla in översättningen till engelska.
Nattson: Det låter härligt med bröllop på ett slott. Hoppas du hade en bra kväll. Här har det varit väldigt lugnt. Har sett romantisk komedi med tärnan och käkat massor med godis.
rose25, det låter ganska skönt och avslappnat med film och godis... Vi var bjudna till själva ceremonin och sedan till festen efter då vi inte känner brudparet så väl. Så det var en liten udda känsla att komma till festen när många av de andra gästerna hade varit på middagen osv... Men vi fick se deras dans och fick äta en bit tårta. Vi passade på att dansa lite också så att man inte får stora dåndimpen bara för att vi ska dansa själva inför så många
Jag har fått feber och någon konstig infektion i kroppen så jag känner mig ganska trött nu... Lite jobbigt då denna vecka kommer att innebära en del jobb. Men jag hoppas att det ska gå över snart!
Imorgon ska jag och min lillebror åka och titta på kostym till bröllopet. Hoppas att vi hittar en ganska snabbt, för ham är ganska otålig när det gäller att gå i affärer....
Kanske dags att gå och lägga sig nu? Lite te sen är det tack och godnatt för mig!
Nattson: Krya på dig. Ska också gå och lägga mig nu, fast jag lär väl vakna när en något berusad man ringer på dörren... (förhoppningsvis snart)
Little Mermaid: Äppelbo gångmarch spelade vår granne för oss i går. Den ska han få spela när vi är vigda, även om vi inte promenerar ut (eftersom vi redan är ute).
Det blir kanon med orgel!
Louise 77: Regn i hela landet?