• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

fröken pixie
    Japp det är snyggt att va lite brun. Jag är så himla ljus i huden, så jag måste sola på ordentligt för att det ska ge resultat...normalt sett är jag inte glad att pressa i solariet, men man vill ju va sitt vackraste jag på lördag

• puhs kusin

Vi ska nog ge varandra en liten puss i kyrkan men spara resten av pusskalaset till kyrktrappan

Angående bibeltextläsningen så ska vi fråga bestman om han kan tänka sig att läsa. Tärnan (min syster) kommer nog ha fullt upp med att hålla reda på näbbarna (våra egna barn)

• puhs kusin

Nu är vi äntligen klara med låtlistan så nu är musiken fixad. Så skönt!!! Det blev 100 låtar i vald ordning, efter det har vi bara lagt till en massa extra som ev inte kommer att spelas om ingen gärna önskar någon speciel låt
    Många timmars musik blev det.

• kluddan

håller på att försöka få mina skor att bli lite skönare inför lördag, men tycker inte jag lyckas nåt vidare. Sjukt obekväma är dom ju, ångrar ju nu att jag inte köpte några utan klack o som är rymligare. Men man känner ju sig så fin när man blir lite längre. Får väl helt enkelt lida

Är ni inte nervösa här? Jag är grymt nervös o har mardrömmar om nätterna.

• Thailands brud

kluddan

Jag är också grymt nervös! Har väldigt svårt att sova på nätterna och har kramper i magen, kan knappt äta.... Vet inte vad jag är så nervös för! Är väl egentligen inte en person som gillar att stå i centrum & är nog lite nervös för det vad gäller just ceremonin då verkligen ALLA tittar på oss.

Sen är jag sjukt nervös för att något ska gå käprätt åt helvete den dagen eller att man helt plötsligt kommer på att man glömt något jätte viktigt...

• lotta49

Min mage börjar alltid att strejka när jag börjar bli nervös, får hoppas attt jag inte får magkatarr innan lördag!

Mina skor håller jag på att försöka töja lite så de inte ska klämma så. Ångrar också att jag inte fixade lågskor "i fall att".

• Snart fru Fahlström

Kluddan: Jag fick rådet att ta på mig vita våta nylonstrumpor att gå in bröllopsskorna i. Jag har inte börjat än, skjuter det framför mig hela tiden...

• A n n i s e n  25/8-07

kluddan
    Jag har lite pirr i magen & har svårt att somna om om jag vaknar på nätterna. Är mest nervös för inmarschen i kyrkan..haha jag kommer säkert se jätte stel & nervös ut

Har köpt sköna skor, 5 ck klack, ska även lägga gelekuddar i dem också tar jag med ombytesskor till kvällen.

• lotta49

Hej igen....

Är så himla ledsen. I går åkte jag och barnen till min mamma för att fira min systers man som fyllde år. Det hela slutade med att vi sov kvar där.

I dag kom min m2b hem ifrån Stockholm efter sin svensexa. När han går ner i källaren så säger han att det måste ha gått en propp ( vi bor i ett ganska gammalt hus ) .

En propp hade gått vilket innebar att vår frys stått utan kyla i ett dygn.

Och i frysen ligger mina tårtor till bröllopet. Dessa hade så klart tinat och är nu helt förstörda eftersom jag inte kan frysa dem igen!

Så nu måste jag göra 7 st nya tårtor innan mitt bröllop på lördag och jag vet inte hur jag ska hinna?

Blev så ledsen att tårarna bara rann...

• Snart fru Fahlström

lotta49: Fy vad tråkigt!! Har du ingen som kan hjälpa dig med att göra nya?Hoppas att det ordnar sig iaf!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4