• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • A n n i s e n  25/8-07

Oj nu är vi i rätt vecka,lite ofattbart det hela...

I dag ska vi ringa runt lite & dubbelkolla det sista. Blir en liugn måndag, i kväll ska vi fixa det sista på bordplaceringen i publisher. Troligtvis ska jag åka med en vän till IKEA också
    Gott att ha tankar på ngt annat än bröllopet en liten stund!!!

Jag känner mig också lugn, fjärilarna är inte på plats i dag & jag har sovit gott.

• A n n i s e n  25/8-07

TEL

UNDERBART med vädret
    Tjohoooo

• Little Mermaid

TEL: ser ju lovande ut. Inget hagel eller drivis så långt ögat når.

Låter häftigt att ha bröllopsfest på ett vattenmuseum! Har ni någon bröllopshemsida?

• 2007 Bröllop

Har följt tråden med spänning, men inte skrivit så ofta.

Vad bra med länken om vädret, då finns det hopp! I Expressen igår var det ett enda stort grått moln på lördag. Vi gifter oss i Dalarna.

Snälla snälla ge oss vackert väder!!!

• MrsRose

lotta49: stor kram till dig. Bra att du får lite hjälp.
    Thailands brud: Lycka till på intervjun.

I veckan blir det till att ringa runt och dubbelkolla alla bokningar och så ska jag fixa färdigt de där festprogrammen. Har skjutit upp det hela tiden men nu måste jag verkligen ta tag i det.

Massor med kramar till alla nervösa brudar. Nu är det så nära...

• Thailands brud

Jag fick jobbet!! Kunde veckan börjat bättre

• Little Mermaid

Grattis Thailands brud! Vad är det för jobb?

• MrsRose

Thailands brud: Ett stort grattis. Vilken härlig vecka! Först nytt jobb sedan bröllop. Kan ju inte bli bättre.

• Thailands brud

Som säljare i Telia butik, extraknäck upptill min studier. Kommer att finansiera mitt sista år på högskolan, så skönt att slippa låna pengar!!

• TEL

Little Mermaid:

jo, vi har en bröllopssida: koivunen.weddingannouncer.com

Hemsidan är på norsk. Ca. 50% av gästerna kommer från Norge, ca. 35% från Sverige och 15 % från Finland. Det blir ett riktigt nordisk bröllop. Har 1 gäst från Danmark också :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4