• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • madlin

puhs kusin: ja, huvudsaken man försöker! ;)

Vi har det lite besvärligt, sambon har aldrig dansat vals - jag har tävlingsdansat i wienervals (och fört som en kille) för ca 12-13 år sedan. Så han är tafatt och då kör jag automatiskt på och FÖR!! Hahaha!
    Vår danslärare fick gång på gång säga åt mig att "slappna av, följ med" för jag inte skulle börja styra själv - kommer nog se rätt roligt ut om sambon tappar bort sig ;)

• A n n i s e n  25/8-07

Min m2b tyckte inte att jag hade så bra taktkänsla när vi dansade, men jag tyckte att det gick jätte bra Han var jätte duktig, det trodde jag inte riktigt..vi ska öva lite i kväll med.

Noomi
    De skickar mina grejjer i dag från danskdesign, jag skulle ha dem i morgon eller på torsdag så det är inte för sent att beställa. Skriv att det är brådis...

• Noomi

Men fasen Annisen... gör det inte svårare för mig!!!! :D
    Ok, ska kolla lite på sidan. Vi bestämde nämligen att lägga pengarna på nya möbler istället för morgongåva, så vi skulle ge för ett par hundra bara. Men det lär jag ju hitta. :)

• MrsRose

Tycker också att sakerna från danskdesign är supersnygga. Blev lite sugen på att beställa nu när det finns möjlighet att få dem innan lördag. Ska gå in och titta meddetsamma. Tack för tipset!

• A n n i s e n  25/8-07

Varsågoda

Det finns alldeles för mkt snyggt på den sidan.

Sorry Noomi om jag frestar dig

• A n n i s e n  25/8-07

I kväll ska vi skriva ut festprogrammen på M:s jobb...bra kopiator..hoppas nu att det inte strular!!!
    Dessutom ska jag redigera det sista i programmet innan dess, vi fick 2 nya gäster i går som ska sköta filmning i kyrkan & på festen, samt fota...Så härligt att de tackade ja. Det är min bästa vän moster & man, så det är inga främlingar...skönt det

• MrsRose

Ja, nu måste det väl vara OK att skriva ut festprogrammen. Ändringar som kommer nu kan man ju inte göra så mycket åt. Känns inte som om man vill vänta mycket längre. Tänker nog skriva ut våra idag också.

• puhs kusin

Jag skriver nog ut de sista på festprogrammen idag jag oxå
    Vigselprogrammen fixade jag igår.

Efter lunch ska jag till lokalen och kolla ordentligt på vad som finns i porslinsväg, skålar och annat. Ska oxå få lära mig att larma av, det hade varit snyggt om larmet går framåt natten Ska ju skriva under papper och sådant oxå så det kommer nog ta en liten stund. För en gång skull ska jag "muta" mina barn med en tablettask så dom håller sig i skinnet

• madlin

Jag jagar fortfarande lokalinnehavaren, då hon lovat oss att få nycklarna i början av denna vecka. Men inget svar än så länge.. typiskt! Är ju jättemycket att göra där och inte så mycket här hemma...

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    hoppas du får tag på henne snart

Nu har jag fixat det sista med festprogrammet & läst igenom det med lupp, säkert nåt fel ändå men det får va Min m2b ska fixa till själva siffrorna i mallen om en stund, jag kan ej göra det själv, värdelös på ritprogram..

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4