• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • lotta49

Vi ska sätta i gång med tårtorna nu på förmiddagen och som det ser ut nu har jag goda förhoppningar om att vi ska få ihop det.

Allt gick bra med vovven, vi tror att hon fått i sig choklad men allt är nu väl och notan hos veterinären blev inte så blodig som vi trodde.

• A n n i s e n  25/8-07

Överraskningsbruden
    Oj jisses, vilken grejj

Är du inte supernervös av att inte veta?
    Men samtidigt härligt att överlåta till andra, om man nu litar på att de känner en ordentligt
    Ser verkligen fram emot att höra om din dag.

• fröken pixie

Överraskningsbruden:

Vilken grej! Riktigt roligt:)

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49
    Hoppas tårtbaket går som en dans i dag
    Skönt att du blev nöjd med frillan!

Det var ju för väl att det gick bra med vovven, de ska då stoppa i sig allt De tål ju inte choklad, det är ju giftigt för hundar...som du säkert vet Så jädra jobbigt när djuren är sjuka, vi har 2 pälsbollar (kissar) o de är mina bebisar o man blir ju alldeles till sig om de blir sjuka.

• puhs kusin

Hej tjejer!
    Nu börjar jag nog bli nervös för usch så konstigt jag drömmer på nätterna. Var helt slut när jag vaknade idag. Dessutom är jag öm i en a tån efter dansens virvlar igår Vi övade på valsen igår igen och förutom missödet med tån så gick det riktigt bra. Min m2b fick kläm på hur han skulle föra och jag släppte och bara följde med, dä gick det mycket bättre.

Dagen blir lugn. Ska skriva ut det sista på festprogrammet och ikväll ska vi gå igenom allt vi köpt och kolla om vi behöver kompletteringsköpa något imorgon. Mina föräldrar kommer imorgon (bor 30 mil bort och ska bo hos oss resten av veckan) så då kan jag och m2b åka och fixa det sista utan att ha med barnen.

Egentligen är det rätt lugnt fram till fredag middag, då finns det en del att fixa med och efter 16 får vi tillgång till lokalen och då blir det att göra med dukning, dekorering och allt annat. Men ... då är vi 8-10 pers som hjälps åt så det borde gå snabbt att fixa.

Vi tänkte dekorera med vita rosor på borden, när kan det vara läge att köpa dom? Om jag köper dom idag, står dom sig till lördag (i rumstemperatur, har inte tillgång till något svalt ställe)?

• madlin

Idag blir det inte så jättemycket tack o lov, min söta sambo ändrade tvättiden så han tvättade nu imorse. Inte varje dag man kliver upp 7 o tvättar på sin semester kanske :D Jag låg kvar i sängen och trynade

Ska hinna pressa lite i solariumet båda två, hämta nycklar till lokalen och börja köra ut saker. Sen ska jag förbi min ena moster som ville träffa oss innan bröllopet. Mer då... det är mer men jag är lite för trött för att tänka just nu, har iaf ett lista som sitter på dörren - dag för dag.

• MrsRose

madlin: vilken gullig sambo du har. Min behöver nog karta och kompass för att hitta till tvättstugan. Men har gör mycket annat hemma så jag ska inte klaga.

lotta49: lycka till med tårtbaket. Kommer säkert att bli hur bra som helst. Nu har du ju dessutom övat en gång innan

puhs kusin: Blir lite valsträning för oss ikväll. Jag ska försöka akta tårna!

Någon mer än jag som är riktigt nervös. Har till och med svårt att äta. Vet egentligen inte varför. Allt är ju under kontroll. Skrev ut alla festprogrammen igår, så nu är det också klart. Hoppas att det inte blir några ändringar.
    Kram på er alla.

• madlin

rose25: ja det var jätteskönt o slippa tvätta! Är rätt hängig idag och har lite feber :/

Va jobbigt att du är så nervös så du har svårt att äta redan nu. Knapra i dig mariekex iallafall! Det kommer jag packa ner i väska att ha under bröllopsdagen, vet med mig att jag inte heller kommer äta särskilt mycket på Lördag innan vigseln. Men nåt måste man ju få i sig!

• MrsRose

Kom precis tillbaka efter lunch på Malmöfestivalen. Min lillebror drog ut mig, så nu har vi ätit både huvudrätt och dessert. Känns faktiskt mycket bättre och nervositeten släppte lite när jag fick tänka på annat.
    madlin: bra tips! Lite kex och lite frukt kan man ju packa med sig.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4