25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Vi har inte så många gäster, 24 stycken blir vi totalt. Sen gillar jag att laga mat, tror det blir bra mycket bättre än catering. Ska inte göra något på dagen D, då tar serveringspersonalen över.
Hinner gör jag för att jag har tagit semester ons-fre:)
Usch vad jag börjar bli nervös, fast vet inte för vad egentligen! Har svårt att äta, och hur ska man kunna få i sig nåt på lördag? I morgon ska jag till stan å hämta klänningen och handla all mat. Det är tur att min lillasyster följer med och kan ha koll för jag tror att jag inte fixar så mycket mer längre!Totalt blockerad, hoppas att det släpper! Hur har ni det?
Nu har vi skrivit ut alla festprogrammen, började strax efter kl 19, så det tog sin lilla tid trots att det var en laserskrivare
Det är rätt lugnt här... kan äta, sova rätt hyffsat! Inte direkt nervös heller, men de slår väl till när man minst anar! Har nog inte förstått att vi ska gifta oss på LÖRDAG!?
A n n i s e n: oj, det tog sin lilla tid!
Ja det var en väääldigt seg laserskrivare, men det blev jätte fint. Normalt sett går det ju väldigt fort med en sådan skrivare...
jag säger då det .... jag o sambon har ont i halsen o är snärvliga o lillkillen som snart är 1 år är också snörvlig. Kundet det varit sämre timing? Blir så trött på detta. Behövde bara skriva av mig lite. ska iaf köpa det allra sista idag inför lördag, det ska iaf bli skönt så man kan vila imorrn. Sen på fredag är det först övning i kyrkan o sen dukning så då blir det minsann ingen vila.
Hur ligger ni andra till?
Åh, kluddan vad typiskt! Hoppas ni hinner krya er lite innan lördag i alla fall.
I går blev jag en pangbrud!
Var i väg och fick verkligen en extreme makeover med sminkning och klippning och LÖSHÅR!
Haha, både jag och min frisör som jag alltid går till blev lika överraskade bägge två. Hon brukar alltid klippa mig kort annars.
Jag vet inte om ni sett det men på vår hemsida har jag VÄLDIGT kort ljust hår.
Och nu sitter jag här med hasselnöts brunt hår med ljusa slingor i och håret går ner till bysten.
Sminkningen blev jag också nöjd med, ska dock be henne ta lite mer färg kring ögonen, tyckte jag ändå blev liite blek.
I alla fall trodde jag inte min m2b skulle känna igen mig när jag kom hem.
Kan tala om att han inte kunde hålla tassarna borta på hela kvällen i går
i går började vi äntligen printa festprogrammen, har haft några återbud så det kändes lägligt att printa dem nu. Och i dag blir det ju som sagt storbak av tårtor.
Mamma kommer vid 11 och hjälper mig sätta i gång.
Hur går det för alla er andra?
PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!
Idag hämtar vi ringarna som varit inne för upputsning. Känns skönt att få ta på sig förlovningsringen igen. Jag har gått och känt efter på det fingret hela veckan, har känts som om man tappat den.
Vi ska fixa lite skumpa inför lördagen också, som vi kan ha när vi fixar oss på morgonen, han hemma och jag hos frisören. Det får bli ltegrann bara, mest för att lyxa till det lite.
Vi har några festprogram kvar att binda ihop, men vi ska köpa en rulle band till idag och ordna det.
Imorgon hämtar min kille ut sin frockcoat och jag ska fixa naglarna. På kvällen ska vi öva med vår lilla brudnäbb.
Snart smäller det!
kluddan
Nämen vad typiskt! Krya på er, prova med esberitox.
Känner att vi ligger bra till, i dag blir den intensivaste dagen, mem det ska bli så kul. Ska träffa hon som ska sminka mig på fm, på em ska vi hämta M:s kläder, senare på em ska jag till tjejen som ska fixa mina naglar också ska hon göra spa-pedikyr...så då ska jag njuta...hon har chapange till mig i dag också . I kväll ska jag lämna festprogrammen hos värdparem så ska de sätta i hop alla 65, så underbart snällt Mannen ska träffa & gå igenom med dem som ska filma & ev fixa spellistan på datorn i dag.
Ha en bra produktiv dag alla brudar
lotta49
var det i dag du ska baka tårtor?
Hur gick det med vovven?
Kluddan: så trist med halsontet. Köp flytande KanJang, det brukar hjälpa rätt bra eller Echina gard.
Lotta 49:hur går det med tårtorna?
Little Mermaid: Jag saknar också min förlvoningsring men tänker inte sätt på mig förrens på lördag, så att den inte blir repig.
Själv är jag ledig idag och ska åka och storhandla all bröllopsmaten och lite tillbehör. Blir en STOR handling.
Drömmer helskumma drömmar om bröllopet varje natt!