• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Wicks

Hoppar in en kortsväng. Vi donar å grejar. vart finner man tzaiköttt (vegitariskt), nån anning?
    sambon gör flowerpaste just nu, jag matar dotter... sen behöver listan fortsätta betas av (ja sambo gör det ju nu men jag måste bli efektiv med)
    hur är dt med er?

• MrsRose

Har gjort en fotobok och så ska han få en vinflaska som jag låtit gravera in namn och datum i.

• Wicks

ja på tal om det vill jag göra ett prisma till sambon, me hur gör man?

• A n n i s e n  25/8-07

Puh i dag i sista stungen har jag beställt morgongåva...har velat så om vi skulle ge eller inte..men nu har älsklingen handlat o jag vill ju inte vara sämre Hoppas bara att grejjerna kommer, har beställt från danskdesign.nu. En Georg Jensen telefon (som han har kikat på) och en Georg Jensen korthållare. Älskar den sidan, har shoppat loss en hel del där.
    HOPPAS nu att grejjerna kommer, har bett dem höra av sig om de inte kan leverera.

Har även köpt tröjor till oss där det står Just married som jag tänkte vi skulle ha dagen efter på presentöppningen med de närmaste

• A n n i s e n  25/8-07

Nu har jag packat det som går till bröllopsnatten, det är bara necessärerna som fattas...
    Håller på att gå in bröllopsskorna, de är fotvänliga men känns skönt att strutta runt i dem lite här hemma

Lotta49
    hur går det med tårtorna i dag?
    Tröstkram till dig, så himla dumt att det skulle hända

• Noomi

Annisen
    Jag är nyfiken på dig med! Ska bli så himla kul att se bilder från allas bröllop sen!
    Lite rockig stil är det väl, men ganska oskyldigt ändå...eh, du får väl se sen. :)

Har Georg Jensen telefoner? Eller är det mobilhållare du menar?

• Noomi

Herre min skapare vad snygg telefon! Hade varit perfekt som morgongåva, vi är suckers för dansk design båda två (samlar på Stelton).
    Vet du hur lång leveranstiden är?

• A n n i s e n  25/8-07

Ja visst är den läcker.

Det står 1-3 dagar, har alltid varit snabba leveranser när jag handlat där.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4