• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • lotta49

Ja, jag får fråga om någon kan komma och hjälpa mig göra nya. Det är bara så himla synd, känns inte så j-kla kul att slänga 7 tårtor.

Och tanken var ju att jag skulle slippa stå med dem den här sista veckan där precis varenda dag är inbokad.

Min m2b undrade om vi inte skulle kontakta bagaren som vi pratade med innan jag bestämde mig för att göra mina egna tårtor men jag tyckte att de var alldeles för dyra.

Näe, skam den som ger sig!! Jag får åka och handla i morgon!

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49
    Nej stackars dig Så jädrans typiskt, hoppas du kan få hjälp att fixa dem.

• madlin

lotta49: men neeeeej! Fy va tråkigt :( Hoppas det ordnar sig för dig ändå, inge kul med merjobb så här de sista dagarna. *styrkekram*

• lotta49

Tack madlin, jag kan behöva all extra-energi jag kan få just nu.

• A n n i s e n  25/8-07

Ja massor med kramar till dig lotta49!!!

• Nattson

lotta49, fy vad trist! Stor kram till dig! Hoppas allt löser sig!

Idag ringer mina släktingar från Slovnien och berättar glatt att det blir en till som kommer.... Man blir ju lite smått nervös av att de ändrar så sent inpå och det är en jäkla tur att vi inte har skrivit ut festprogrammet än... men det löser sig!
    Nu är det sov dax för mig! Jag har haft ett par riktigt hemska mardrömmar inför bröllopet, men det verkar ha lagt sig nu. hoppas jag!!

• madlin

lotta49: ja det förstår jag! mardrömmen ju!

Jag är inte direkt nervös.. än! Men jag börjar få en hel del ångest vid läggdags, får svårt att komma till ro och somna in för det snörper ihop sig om bröstkorgen så man får panik av obehag. Haft en hel del problem med ångest förut så det ligger väl o bubblar under ytan pga stressen nu. Tur man har förstående läkare så man har något här hemma och ta när man verkligen inte kan rida ut ångesten.

Imorgon... nej... nu är de en ny dag! Idag ska vi rusa runt på stan och ordna det sista på köplistan, mat o snacksen vi kan handla redan nu och ta färskvarorna på Torsdag/Fredagen. Beställa bröd från bageriet och så ska vi till frisören för sista håruppsättningen. Sambon följer med då frisören klipper honom när jag sitter med håret i spolar. Blir sminkning också, får se hur pass hon fegar - hon propagerar för lätt makeup, men vill inte ha det alltför light, trivs inte. I wanna be a rockergirl ;) Får se om vi kan mötas på halva vägen *s*

Mer då.. jo! Ska färga håret på mig och tona sambons hår snäppet mörkare. Slänga in honom i solariet också på kvällen.

• madlin

Nattson: vilken tur du inte hunnit klart med programmet då! Tycker de är lite ohyffs att klämma in såpass nära inpå bröllopet bara?

• madlin

Apropå program.... jag såg tidigare idag att det är tryckfelsnisse i vårat festprogram.... ja jag säger då det! Menyn stämmer inte helt och hållet, men de jag pratat med säger att sånt märker inte folk. Ha ha! Ja, får väl hoppas på de när de står där och undrar var tusan just den matpajen tog vägen.. *hrm* Bytte i sista stund matpajerna mot två andra, och den ändringen blev inte... med! ;)

• fröken pixie

Lotta 49: var det hela tårtor eller bara bottnar? Bröd kan man alltid frysa om.

Stackare annars! Styrkekram till dig.

Själv ska jag till jobbet nu. Skönt nästan att tänka på nåt annat.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4