• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • kluddan

åh vad deprimerande, nu enligt den där väder sidan ska det typ regna hela veckan o även på lörda Hoppas den inte stämmer

• Pokiyoo

jo jag har sett det oxå!!

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson
    Krya på dig!

Min M kom hem kvart över 2, fick ha lite ledhjälp

Usch inte regn...bläää

• madlin

Nattson: krya på dig!!

Sambon var jätteglad över svensexan, han var så full dock så han sa samma sak flera gånger under kort tid ;) Vinglade runt med något glas fyllt med jordnötter.. han var vaken en stund vid 9-tiden och mådde hyffsat bra, men gick o la sig igen.

Jag ska sätta fart och tvätta världens lass, det blir en del när man varit på semester. Och så blir det att baka bröd och fixa matpajer.

Färga utväxten ska jag också göra, vill inte ha det så nära inpå då jag alltid får en massa fläckar runt hårkanterna hur noga jag än är. Tror ni det blir en utväxt på 6 dagar? ;)

• Elle83

Nuu är det så nära...
    LÄste att det var nån som sa att det skulle bli regn?!?
    Så det är nog bäst om man ger sig ut och köper ett paraply...har ni redan köpt det??
    Sen ska jag köpa slips till bestmannen, uppdatera antalet gäster till restaurang och konditori.
    Och lämna in ringar på putsning...Är sååå kul att priva den! Man kan ju bara inte låta bli att prova nån gång varje dag!

• Nattson

Tack tjejer! Jag tror att febern har gett med sig lite idag i allafall

Kul att era "future husbands" fick bra svensexor!!

Nu ska jag gå och möta min bror för att handla kostym!

Vi ska inte gräva ner oss än och bli deppade över vädret, det hinner ändra sig en massa ggr till lördag!

• fröken pixie

Nattsson: bra tänk! Inte gräva ner sig för att vädret kan bli dåligt.

Vi ska snart åka och lämna in våra ringar till puts. Sen ska vi öva med violinisten.

• lotta49

Hej tjejer! I dag berättade en släkting till mig att det ska bli varmare i veckan, hoppas hoppas.

I går kväll hade vi värsta blåsvädret och 13 grader, min systers man fyllde år så vi satt ute och jag höll på att frysa ihjäl bokstavligt talat. Då slog det mig att man nog får ta en snyggare jacka på kvällen om det ska vara så kyligt.

Visst, vi kommer att vara inne större delen av kvällen men när man springer ut och röker eller pratar med folk eller bara ta en bensträckare så kan det nog bli ganska kyligt ändå.

I dag var jag till sömmerskan och fixade det sista med klänningen så den kommer jag att hämta på torsdag kväll om allt vill sig väl.

Sen i kväll kommer tjejen som ska vara barnvakt till min minsting och hälsar på.

Vi tyckte det skulle vara bra om hon kunde komma ett par ggr innan bröllopet så att våran 4 månaders inte blir livrädd när hon hämtar henne.

Hur gör ni när det gäller barn? Vi har bestämt att barnen (de små) får vara kvar till senast 22, sen är det vuxen-kväll.
    Och alla vi har talat om det för har bara tyckt att det varit bra. Detta gäller då även våra egna barn.

Dock har vi sett till att de verkligen ska trivas med glassbuffé till efterrätt, vi snackar en orgie i kolasås,glass,strössel, maränger m.m

Sen får de även en varsin liten godispåse att ta med sig innan de åker hem.

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson
    Vad skönt att du mår bättre.

Jag tror också att vädret kan ändra sig mkt, det har ju varit ngt nytt varenda gång man har varit inne o kikat på vädersidan. Ska följa vädret på nyheterna i stället
    har köpt paraply, ett vitt & ett svart

• lotta49

Och så kom en smileygubbe in på fel ställe!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4