• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

Vi ska både fotas och vigas utomhus, funkar ju alldeles utmärkt med paraply. Men om vädret skulle vara riktigt dåligt har vi två andra ställen att fotas på. Dels biblioteket som i stort sett enbart består av glas (väggarna då) och dels ett gammalt tegelbruk. Så, försök att hitta en back up som funkar för er ifall det skulle spöregna.

• fröken pixie

Jo vi har en back-up, vår jättealtan med tak så det är egentligen ingen fara.

Idag har jag köpt 35 meter vitt tyg som vi ska använda i trädgården, samt en massa annat pynt. Hittade jättefina godis-skumhjärtan på Lagerhaus:). *nöjd*

• Noomi

Menade främst Thailandsbrud. :)

• A n n i s e n  25/8-07

Vi ska fotas inne i slottet vid dåligt väder, men hoppas att det blir strålande splsken

• Linda Brud0708

Annisen
    Jag fick för mig att det var calligraphen men dubbelkollade och såg att det var från Kortdesign jag beställde.
    Men jag hoppas att det går lika fort från calligraphen!

• Noomi

Ska jag berätta hur tragisk jag är? Jag sitter och tycker lite synd om mig själv för att det är så kort tid kvar tills bröllopet... nu hinner jag ju inte beställa nåt mer (livsviktigt) från EBay.
    Jag var tvungen att tröstäta lite glass. :D

• Little Mermaid

Nu sitter vi och sätter ihop festprogram och viker vigselprogram. (Fast jag smet iväg en stund till datorn). Mysigt att pyssla tillsammans.

Vet inte hur smart det var att bestämma sig för att knyta ihop 65 festprogram med sidensnören... Men fint blir det!

Någon som kan lägga upp sin checklista inför bröllopsdagen?

• fröken pixie

Min checklista för själva bröllopsdagen är faktiskt inte speciellt lång. Däremot dagarna innan, det är då allt måste ske för oss. Själva D dagen så ska jag till frisören och sedan sätta kökspersonalen i arbete. Klä min brudbukett med sidenband sen hoppas jag att allt är klart:)

Lycka till med programmen.

• fröken pixie

När vi satt och åt middag, på vår altan idag, ställde sig grannen vid vårt staket och spelade vår ingångsmarch på fiol. Precis som han ska göra på bröllopet! Han är en äldre herre på 80-år och han ville höra om vi tyckte att det lät bra.

Vi fick gåshud båda två och blev helt tårögda. Så vackert.:)

• Little Mermaid

Låter vackert med ingångsmusik på fiol. Hade önskat att vår utgångsmusik hade spelats på fiol. Vi ska ha Äppelbo gångmarsch och även om den är fin även på orgel, så gör den sig helt klart bäst på fiol.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4