• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

Jag börjar faktiskt lugna ner mig lite... säkert ett övergående stadium. Men med tanke på vilket nervvrak jag har varit senaste veckorna så tror jag att jag kommer vara ganska lugn på dagen b.
    Jaja, man kan ju hoppas i alla fall. :D

• Noomi

Frufortuna
    Ja, jag tror det bli ganska bra jag med. Vi ska ju dessutom ha grillfest dagen innan, så jag tror att många av våra gäster kommer vara ganska möra på lördagskvällen.
    I natt sov vi bara 6 timmar och jag känner mig ändå ganska pigg och fräsch, känns lugnande inför nästa helg då jag fömodligen inte kommer kunna somna alls, haha.

• Frufortuna

Noomi: Lyckost dig! Känner mest att det ska bli så skoj! Har hört att man bara ska försöka njuta av varje minut..

• MrsRose

Nu har de varit och hämtat min älskling också. De klädde ut honom i en sammets-dräkt som var lila och leopardmönstrad. Till det fick han en hatt och jätte-solglasögon. Han såg inte klok ut. Han brukar inte heller må så bra dagen efter, så det blir nog en lugn dag imorgon för mig också.

• Pokiyoo

Jaa jäklar vad nervös jag börjar bli...varför vet jag inte med tanke på att vi har levt tillsamans de senaste 10 åren har två barn ihop
    Problemet är ju att jag gråter verkligen inte vackert...(är en riktig bölis..)tror att det är därför jag är nervös

• lotta49

Och nu har min gubbe gett sig i väg också

Det enda han fick veta var att han skulle sätta sig på en buss till storstan och att han kommer att komma hem i morgon, sen inget mer

Kan ärligt säga att jag faktiskt inte heller har en aning om vad hans bröder har kokat ihop...spännande!

Igår när jag skrev checklista nr 3 så slog det mig att jag glömt massor med saker så jag skrev ett schema för varje dag nästa vecka och det blev verkligen något att göra VARJE dag.

Ända in i det sista, typ fredagskvällen kommer det vara fullt i kalendern.

Och jag som har tyckt att jag legat till så bra tidsmässigt.

• A n n i s e n  25/8-07

Pokiyoo
    Vi kommer nog alla att lipa en del, det lär va fler i kyrkan som bölar så vi kommer inte att höras

Jag är mest nervös för inmarschen i kyrkan, när man möter allas blickar...ska försöka att le...blir nog stelt

• fröken pixie

Pokiyoo: Jag förstår precis hur du känner. Vi har kännt varandra i snart 6 år och har barn tillsammans ÄNDÅ börjar jag få fjärilar i magen.

Och det där med gråten........vi var helt tårögda när vi repeterade så hur ska det sluta månntro?

• Pokiyoo

Jaa..vårat rep gick sådär..när H hade kommit till hälften av sina löften så stor bölade jag så när det var dags för min tur kunde jag inte prata vilket resulterar i att jag blir nervös och börjar skratta...så ni kan ju tänka er hur man ser ut.. :D)

• Pokiyoo

Känner mig som men 3 åring när jag smyger iväg och smyg prövar mina ringar..kan ju liksom inte låta bli..

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4