25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Nu är allt klart!
Hämtade mannens kläder som var en STOR besvikelse.....fläckiga, slitna och sjaskiga.... Trodde man kunde få åtminstonde RENA kläder för över 3000 kr ...
Har skrivit en checklista till imorgon, ska träffa föräldrar och alla inblandade och gå igenom dagen så att inget missas
Usch vad tråkigt med kläderna 3000:- är mkt pengar...
Ja 3000 för att HYRA solkiga och smutsiga kläder är helt oacceptabelt... Det är långt ifrån det enda misstag de gjort mot folk som vi känner. Sytt in istället för sytt ut, sprätt av knappar på klänningarna, hyrt ut kläderna till andra, beställt fel storlek och hävdat högt och tydligt att kunden blivit tjockare... Det enda vi ångra bittert med vårt bröllop är att vi hyrde kläderna där, gjorde det redan i februari och då brann handpenningen inne om vi skulle avbokat.
Riktigt besviken var min m2b....tyckte så synd om honom...
fröken pixie: bor i Dalarna, södra delen. Men ska över till Gästrikland (10 mil enkel resa) imorgon till ett köpcentrum bl.a!
Vet knappt var man ska börja leta efter sjal, men ska de vara så varmt som det var idag behöver jag inte oroa mig för att frysa! Men man vill ju gardera sig!
Ååh, vad jag är trött!
Fick printa och sätta ihop nya festprogram då tryckfelsnisse varit i farten, det kallar jag flyt
Det har varit full rulle här hela dagen och i morgon börjar allting om igen. Detta har vi kvar:
Dekorera klart tårtorna
fixa det allra sista med programmen.
åka till lokalen med alla grejer.
hämta klänningen
köpa skor till stora tösen
köpa underkläder då de andra blev helt fel
handla till brunchen på lördag och förbereda det.
Åka till bolaget
Hämta ringarna
Montera upp partytältet till brunchen
Ut och äta middag med våra gäster som kommer i morgon redan.
Det kommer säkert upp fler grejer som jag inte kommer på just nu men som sagt, den betas av sakta men säkert...
lotta49 - härligt att att tårtorna ordnade sig så fint!
madlin. tack för tipset om balsam, det hade jag inte haft en tanke på!
Thailands brud - oj va tråkigt! 3000 är ju jätte mycket, vad sa ni till dem? Blir lite nervös nu, vi ska hämta blivande mannens kläder imorgon fm. Hoppas att de är bra iaf.
Wicks- det kommer ordna sig, ni hinner med allt som är viktigt!
Noomi- jag gjorde naglarna i tisdags, håller med dig, det känns lite skumt, och svårt att göra saker, har du försökt skriva sms ännu??
Vi har inte så mycket kvar faktiskt
Fredag:
* Lägga in chokladbitar i askarna.
*köpa lite nezeril till skruttan och lämna hennes saker till barnvakten, så att allt finns där.
*Åka till festlokalen och lämna in festprogram, favors och installera stereon
* Hämta sambons kläder.
Lördag
* fixa håret
* sminkas
* fotograferas
* Hämta blombukett
sen så är det bara lite småsaker efter det, saker som att gifta sig och njuta av festen
Vi vägrade ta emot västen som var riktigt snuskigt fläckig. Dom fick ta ut en ny och sy in till honom eftersom den var större än vad han behövde. Men som vanligt var som inte speciellt tillmötesgående...
Louise77
Haha, nej.. det har jag inte. Var det totalt misslyckande eller? Jag lyckades såklart få ett jack i en av dom när jag rakade mig förut, får ta lite genomskinligt lack på.
Oj bara en dag kvarm var tar tiden vägen ?!
Det ska bli härligt att få gifta sigg
Skippar solningen i dag, var lite röd mellan brösten i går & tänk om man är dum och bränner sig i dag...nätack I dag är det ju bra igen, så nu får jag va brun nog.
Åhh jag kan ju inte skriva med dessa naglar
sms ja...är ganska klurigt...