• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

Det är nog smart att skippa solningen. Jag solade sista gången i tisdags, tyckte det räckte sen. Jag är långt ifrån gyllenbrun (eller vad man nu "ska" vara), men jag har lite färg iaf. Hade jag varit jättebrun hade nog ingen kännt igen mig... jag är en äkta blekfis. :D

• A n n i s e n  25/8-07

Thailands brud
    fräckt att hyra ut kläder som är i så dåligt skick

• fröken pixie

Thailandsbrud: Så f-rbaskat trist med kläderna. Jag skulle vägra betala den summan om det inte är juste.

Madlin: Jag hade några förslag i Stockholm, tyvärr. Många gånger finns det fina sjalar i butiker med utlänskt touch, om du förstår vad jag menar. HM kan ha också.

Jag solade i går och det funkar bra. Har fått en fin färg faktiskt.

Nu ska jag steka 3 kg biffstek!:o

• Elle83

Iiiihh, imorgon är det dags. va skoj det ska bli. Var och träffade prästen och övade igår...känns faktiskt mycket lugnare nu efter det...
    Men nervositeten kommer väl tillbaka imorgon igen

Vi har faktiskt det mesta klart nu.
    Ska köra upp alla sakerna till restaurangen idag, och vika vigselprogrammen samt packa väskor till våra barn som ska sova borta!

Känns såå skönt att allt är klart och jag kan slappna av!

Hoppas att ni alla får en underbart härlig dag imorgon! Lycka till med allt.
    Vi ska njuta som bara den iaf!

kram EllE

• Linda Brud0708

Hej alla brudar!
    Jag har varit hyfsat lugn hela tiden ändå fram till igår kväll. Var då och hämtade lite saker hos en kompis som vi fått väldigt mycket hjälp av. Men då kom jag på massa småsaker som jag skulle behövt fixa och fick en sån klump magen.
    Och idag gråter jag och skrattar om varannat! åhhh.... kanske gråter ut alla tårar idag så de är slut imorgon. Kan ju alltid hoppas!
    Vet egentligen att vi har koll på läget. Och min tärna kommer snart hit så vi ska åka till lokalen och duka. Då känns det säkert bättre!
    Hoppas ni mår bra! Vi har en härlig dag framför oss imorgon!
    kram till er

• Louise77

HEj hej tjejer!!

ja Noomi, sms är ingen lekstuga nu för tiden!!
    Imorgon är det dags, joohoo! Börjar känna mig nervös, på ett glatt och pirrigt sätt. Kan knappt äta, men men, det ordnar sig, klänningen kanske sitter lite bättre!!

joohoo!!

• A n n i s e n  25/8-07

Nu ska vi snart äta lite lättlunch o sen kommer värdpar, syskon o familj också ska vi lasta bilarna o åka till festlokalen.
    Ska bli så roligt att duka, HOPPAS att det blir så snyggt som man har tänkt sig Vi ska smycka kyrkan också ´

Ha en bra dag alla brudar, hoppas alla mår bra o att ingen är krasslig inför vår stora dag i morgon
    Kram till er alla

• lotta49

Hoho! Här kommer jag mitt i all röra

Tårtorna och alla festprogram,bordsplacering m.m m.m är på plats i lokalen och personalen håller som bäst på att fixa dukningen nu.

Ska hämta klänningen och sen ner till stan och hämta ringarna, åååh vad kul det ska bli!

• puhs kusin

Hej tjejer!
    Kun att höra hur ni ligger till inför morgondagen. Håller nu att skriva ut det sista på festprogrammet och ska sen fästa ihop dem.

Har varit iväg och handlat det allra sista nu bl a blommor till lokalen. Mina föräldrar sköter barnen och markservicen (helt plötsligt var fönstrena putsade )
    Pappa har lovat att fixa bilen, städa och snabbvaxa den så den blänker

Vid 16 kommer va att åka till lokalen och då följer datorn med så efter det så försvinner jag tills på söndag kväll. Ska bli så kul att höra hur det gick för er.

Pratade med fotografen nyss så nu har vi full koll på allt.

Nu ska jag fortsätta plocka ihop saker som ska med till lokalen. Ha det gott så hörs vi nog nån gång till innan jag "försvinner"

• fröken pixie

Ja det närmar sig allt mer *gulp*.

Vi har forfarande en del tyg kvar att sätta upp ute. Vet inte om vi törs sätta upp dem förrens i morgon, det kanske blir regn i natt.

Har förrätterna kvar att göra, en massa saker som ska plockas undan och städning. Det är nackdelen med att ha bröllopet hemma, man måste städa en massa och plocka undan.

Fast jag tror vi har koll på läget. Mb2 är på McDonalds och handlar snabblunch till oss och barnen är på skola och dagis. Skönt med lite egen tid nu när det är så mycket.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4