25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Hej tjejor!
Nu har vi kommit hem från vår bröllopsresa på Skiathos. Vi hade det hela fantastiktm god mat, bra hotel, lilla loppan trivdes som fisken i vattnet men så kallt det är här hemma.
Har lite svårt att fatta att jag är gift, men så fort jag ser på min ring så får jag en varm, lycklig känsla i kroppen, jag e liksom fru S, och vi är nu familjen S, känns så härligt.
Idag när vi kom hem stod det en stor bukett med rosor i en vas utanför dörren och ett litet kort där det stod Välkommna hem familjen S, önskar farmor. Tyckte att det var så gulligt att hon åkt hem till oss och lämnat dem så att de fanns där när vi kom hem, hon e gullig hon min lilla farmor.
I morgon är det dags för jobbet igen, efter 7 veckors ledighet, känns både skoj och jobbigt, men det har varit jäkla skönt att vara ledig!!
Lägger in en länk så kan ni se några bilder på oss på bröllopet, har ännu inte fått fatt i så många bilder från vänner och familj.
www.familjeliv.se/hem/louise_77/galleri.php
ojojoj vad det blev många inlägg
Hej alla! Har också bytt nick nu, var förut Malin johansson. Lämnar en länk till några av våra bilder som Patriks syster tog, lägger ut fler sen när vi får fotografens:)
www.familjeliv.se/hem/fru_saarenketo/galleri.php%F6llop
Fru madlin, tackar!
Jag måste erkänna en sak... Nu efter bröllopet så känner jag inet alls så stor lust att gå in på bröllopstorget och läsa i olika trådar osv. Det känns som om det är över för min del och det känns väldigt skönt att inte ständigt behöva planera eller tänka på olika detaljer osv. Jag tänker så klart på er i tråden och om saningen ska fram så är det bara den här och en till tråd som jag läser när jag går in här nu mera. Fler som känner som jag?
Detta kommer säkert att gå över när man fått lite mer distans till det hela.
Men det är härligt att vara gift, min man är som nykär i mig och går och fånler hela tiden och säger att han är så glad för att vi är gifta och att jag är hans fru!
Hallå! Hra oxå bytt namn nu. Detta passade lite bättre än Elle83. Så har ni fått era nya efternamn då? Fixat med pass, körkort? Jag ska gå till fotograf imorrn för att knäppa kort till båda...måste sitt aoch öva namnteckningen lite oxå innan man skriver den på körkortslappen
Nu är det fullt upp med nästa bröllop, ska vara tärna på lördag. Så nu får man engagera sig i det helhjärtat
Ha det bra!
Nattson- Känner precis samma som du, kom på idag att jag inte varit här på länge o kikat om någon skrivit...men som sagt känns det ganska mättat, men är också kul o höra hur dte är med alla i tråden...fler som har familjeliv?? kanske blir ett nytt forum för alla?;)
Nattsson: jag håller med dig. Känns som att jag har en sista grej kvar och det är tackkorten. Sen är det liksom över.
Jag har andra forum som jag håller till på så det får nog räcka för mig.
Kan bara hålla med angående forumsaktiviteten, man har noll lust o sitta här. Det känns som man gjort allt och inte behöver detta forum mer, för egen del.
Nu har äntligen papper från vägverket, skatteverket landat här hemma. Så jag ska också knalla iväg o fota mig för körkortet. Passkortet ska man tydligen knäppa hos Polisen när man ska fixa det här, så det är också på G.
Bröllopsresan bokad (reser i Nov) och vi hämtar andan lite innan vi skickar ut tackkort. Beslutsångest vilken bild vi ska välja till dom korten. Ska framkalla lite fler bilder till de närmaste familjen och göra minialbum och ge ut i samband med tackkorten också.
På Fredag ska jag till Ullared, så kanske hittar man några små album o köpa där om inte annat - har inte hittat mindre album för ca 5-10 bilder häromkring. Eller så är de jag som är blind!
Fru madlin, vi har också tackkorten kvar och det kan vänta lite till. Jag väntar fortfarande på papper från skatteverket och vägverket. Jag väntar lite med mitt pass eftersom jag ska ut och flyga igen snart och inte hinner få ett nytt.
Men det känns skumt att ha ett nytt efternamn! Verkligen helgalet
Ha det så bra tjejer!!!!
Nu är vi tillbaka från vår honeymoon, Kroatien var super fint, men vi har tyvärr haft lite otur med vädret, men det fick gå ändå
Fick redigera till signaturen lite, då det inte gick att använda alla de gamla tecknen.
Roligt att se bilder, ni är så tjusiga allesammans
Jag har fått papperna från Skatteverket, de kom nu i veckan när vi var i väg. I veckan ska jag ta tag i att fixa nytt körkort och nytt bankkort.
Vi har också tackkorten kvar, vi har inte fått fotografens kort än, så vi får ge oss till tåls...
Förresten kommer det papper om körkoret automatiskt?